اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول محور آبادان در ستاد مرکزی راهیان نور خبر داد

حضور پیشکسوتان شهادت و خون در منطقه عملیاتی ثامن‌الائمه

خبرگزاری فارس: مسئول محور آبادان در ستاد مرکزی راهیان نور از حضور رزمندگان، جانبازان و پیشکسوتان شهادت و خون در منطقه عملیاتی ثامن‌الائمه خبر داد.

حضور پیشکسوتان شهادت و خون در منطقه عملیاتی ثامن‌الائمه

مکی یازع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: خرمشهر و آبادان سال‌های سال درگیر جنگ با دشمن بعثی و متحدانش بودند.

وی افزود: در این سال‌های جنگ و دفاع مقدس، این مناطق شهدا و رزمندگان بسیاری را از خود بر جای گذاشتند.

مسئول محور آبادان در ستاد مرکزی راهیان نور گفت: تعدادی از رزمندگان و جانبازان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) بنا به رسم هر ساله از مناطق عملیاتی بازدید کردند و با آرمان‌های یاران قدیمی خود تجدید عهد کردند.

وی بیان کرد: این تجدید بیعت دیرینه و کهنه امسال نیز با آغاز سال تحویل، رنگ و بویی جدید و کربلایی‌تر به خود گرفت.

یازع خاطرنشان کرد: این روزها را می‌توان فصل تجدید خاطره‌های جبهه‌ها و خاکریزها ناامید زیرا بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این ایام همسنگران خود را می‌بینند و تجدید خاطره می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا تعدادی از رزمندگان و جانبازان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) در قالب کاروان مخصوص هر ساله خود در مناطق عملیاتی جنوب، از یادمان‌های محور آبادان و خرمشهر دیدن کردند.

مسئول محور آبادان در ستاد مرکزی راهیان نور اضافه کرد: رزمندگان و جانبازان پیشکسوت شهادت و خون، با حضور در آبادان از مناطق حساس مقاومت مردمی آبادان، ایستگاه راه‌آهن و منطقه عملیاتی ثامن الائمه بازدید و با روایتگری رزمندگان اسلام، خاطرات دوران دفاع مقدس را بازآفرینی کردند.

وی عنوان کرد: رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) بعد از حضور در مناطق عملیاتی جنوب و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس، برای برگزاری گردهمایی پیشکسوتان و مراسم سالیانه مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) به تهران بازگشتند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول