اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

جنگ فرهنگی کار را به اهانت ائمه معصوم رسانده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: این جنگ فرهنگی دشمن علیه اسلام و ایران است که امروز اهانت را به ائمه معصومان (ع) رسانیده است.

جنگ فرهنگی کار را به اهانت ائمه معصوم رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر حجت‌الاسلام محمود مشایخ ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر برخی از افراد به ساحت مقدس شیعیان به ویژه امام هادی (ع) بیان کرد: توهین‌هایی که این روزها به آن دامن زده شده است و در شکل جدیدی بعد از اهانت به قرآن و پیامبر خود را نشان داده است جنگی فرهنگی علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: کدام منطق و آزادی اجازه می‌دهد به بهانه آزادی به کتاب مقدس یک دین و یا بزرگان آن دین اهانت شود.

مشایخ ادامه داد: امروز با زبان شعر و موسیقی افرادی مرتد که با این کار کفر خود را نشان دادند، سعی دارند مقدسات شیعیان را زیر سؤال ببرند اما غافل از این هستند که هارون‌ها و متوکل‌ها و حتی آمریکا با سلطه جهانی خود نتوانستند در این مسیر راهی پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه این افراد مرتد حتی لیاقت این را هم ندارند که علیه‌شان و در مقابلشان جبهه گرفت تصریح کرد: برخی از مجتهدان عالیقدر حکم ارتداد آنها را به حق صادر کردند.

مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع بحرین و عربستان خاطر نشان کرد: اخیرا ارتجاع عرب با همکاری آمریکا و با دستور استعمار، بعد از جنایات متعدد عربستان در بحرین به این نتیجه رسید که بحرین را به عربستان ملحق کند.

وی اذعان کرد: وقتی حضور، تخریب و جنگ و کشتار مردم بحرین از سوی عربستان مورد انتقاد دنیا قرار گرفت اینها چاره‌ای جز این مسئله ندیدند تا به این شکل بگویند بحرین زیر نظر عربستان است.

خطیب جمعه نوشهر این حرکت را توهینی به ملت بحرین عنوان کرد و تاکید کرد: سرکردگان استکبار باید بدانند با این ترفندها چراغی را که برای احقاق حق روشن شده، نمی‌توانند خاموش کنند و مردم به‌پا خاسته از پای نمی‌نشینند.

وی بیان کرد: ملت ایران همیشه طرفدار حق و مظلومان بوده و امروز به آنها پیام می‌دهیم تا ایستادگی کنند و ایران اسلامی از شما حمایت خواهد کرد.

مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اول خرداد سالروز آغاز محاصره اقتصادی آمریکا در سال 59 علیه کشورمان تصریح کرد: آمریکا گمان می‌کرد با محاصره اقتصادی می‌تواند کشور و مردم ما را از پای درآورد اما امروز بعد از گذشت سال‌ها این مردم در مقابله با این تحریم‌ها ایستادگی کردند و شعار امسال رهبر معظم انقلاب نیز در راستای همین تحریم‌ها بوده است.

وی با اشاره به اجرای کاربردی شعار سال 91 بر رفع موانع موجود بر سر راه تولید ملی تاکید کرد و یادآور شد: استفاده نکردن از تولیدات داخلی و استفاده از کالای خارجی از دیگر موانع تولید ملی است.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول