اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

هتک حرمت به ائمه توطئه‌ای آمریکایی صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: هتک حرمت اخیر به ائمه اطهار توطئه‌ای آمریکایی صهیونیستی بود.

هتک حرمت به ائمه توطئه‌ای آمریکایی صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: آنچه که می‌تواند در عصر کنونی انسان‌ها را به راه صحیح و درست هدایت کند آیات روح‌بخش قرآن کریم است.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه ابراز داشت: خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم به این موضوع اشاره می‌کند و پیامبر و ائمه نیز در طول دوره رسالت خویش بر این موضوع تأکید فراوان داشته‌اند.

موسوی‌اعظم ادامه داد: قرآن کتابی است که برکت آن دائمی است و سعادت نصیب کسانی است که به این کتاب الهی و دستورات آن عمل کنند.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه رستگاری تنها در سایه فراگیری قرآن حاصل نمی‌شود بلکه عمل به قرآن در درجه نخست قرار دارد، تصریح کرد: هنگامی فراگیری قرآن با ارزش است که به فرامین آن عمل شود.

موسوی‌اعظم اعتقاد در عمل را لازمه سعادت دانست و بیان کرد: نمی‌توان به صورت لفظی ابراز به دوست داشتن کلام وحی کنیم بلک کسانی قرآن را دوست دارند و به آن احترام می‌گذارند که در عمل به دستورات آن پایبند باشند.

خطیب موقت جمعه یاسوج به امامت و ولایت اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از اصول اعتقادی ما که از نماز و روزه و حج و امر به معروف مهم‌تر بوده موضوع امامت است.

موسوی‌اعظم بیان کرد: جایگاه ائمه اطهار در حکم جایگاه پیامبر است و نبوت و امامت در یک مسیر قرار دارند و کسانی که به ائمه توهین می‌کنند نطفه حرام هستند که از لقمه حرام نیز استفاده کرده‌اند.

خطیب موقت جمعه یاسوج تأکید کرد: این‌ها هر روز یکی از ائمه ما را مورد هتاکی قرار می‌دهند و با این کار با احساسات مسلمانان بازی می‌کنند که شک نداریم همه این کارها توطئه‌ای آمریکایی و صهیونیستی است که البته جواب آنها در موقع مقتضی داده خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول