اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علم و صنعت واحد بهشهر:

علم و صنعت بهشهر زیرساخت‌های دانشگاه مستقل را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علم و صنعت واحد بهشهر گفت: زیرساخت‌های کمی و کیفی لازم برای تبدیل به یک دانشگاه مستقل را داریم.

علم و صنعت بهشهر زیرساخت‌های دانشگاه مستقل را دارد

محمد محمدپور عمران در حاشیه بازدید فرماندار و هیئت همراه از دانشگاه علم و صنعت ایران شاخه پردیس بهشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهشهر بیان داشت: اخذ موافقت اصولی برای تبدیل علم و صنعت به دانشگاه علم و فنآوری، استفاده از ردیف بودجه‌ای مستقل و علاقمندی اساتید داخلی و خارجی برای عضویت در هیئت علمی دانشگاه همچنین افزایش واحدهای آموزشی، اداری، مجموعه ورزشی، فرهنگی، و ... از جمله زیرساخت‌های مناسبی هستند که تبدیل شدن به دانشگاه علم و فنآوری را تضمین می‌کنند. 

وی با اشاره به بازدیدی که تا دو هفته دیگر از سوی وزارت علوم در دانشگاه اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: باید بستر و مقدمات دانشگاه شدن را افزایش دهیم و انتظار داریم که دانشگاه علم و فنآوری بر اساس تعریف شورای گسترش به تصویب برسد.

محمدپور عمران در ادامه گفت: دو دانشکده مهندسی برق و صنایع در ساختمان 8 هزار متری در حال ساخت هستند که تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

این پژوهشگر علمی همچنین با اشاره به نقش فضای سبز در طراوت و شادابی محیط از کاشت 10 هزار اصله نهال صنوبر در فضای دانشگاه گفت که به‌صورت یک نوار سبز در 50 هکتار از زمین دانشگاه دیده می‌شوند. 

رئیس علم و صنعت واحد بهشهر درباره تعداد دانشجویان حال حاضر و افزایش کمی آنها، اذعان داشت: در حال حاضر 800 دانشجو در رشته‌های مختلف علم و صنعت داریم که از مهرماه امسال ظرفیت پذیرش دانشجو به یک هزار و 400 می‌رسد.

محمدپور عمران در پایان گفت‌وگو اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 500 مرکز علمی  در ایران داریم که دانشگاه علم و صنعت ایران شاخه پردیس بهشهر در زمره 75 دانشگاه دولتی و موفق کشور قرار دارد و تاکنون 2 هزار و 500 نفر از این واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شدند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول