اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

ضرورت تفکیک معاونت دانشجویی فرهنگی در دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت:‌ تفکیک معاونت‌ فرهنگی از معاونت دانشجویی در دانشگاه‌ها می‌تواند نقش مهمی در تربیت اخلاقی دانشجویان داشته باشد.

ضرورت تفکیک معاونت دانشجویی فرهنگی در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی پیش از ظهر امروز در کمیسیون دانشجویی آذربایجان‌غربی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر تجربه سخت و شیرین نسل اول انقلاب است که خود را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانند و به آن تعلق خاطر دارند.

وی با تاکید بر آسیب‌شناسی زودرنجی نسل جدید، افزود: باید با این آسیب‌شناسی فضا به نحوی پیش رود که فرزندان این مرز و بوم با احساس عضویت مفید در زندگی و جامعه وارد عرصه کار شوند.

فتح اللهی با اشاره به روحیه مطالبه‌گری دانشجویان و جوانان گفت: نسل جدید پس از انقلاب اسلامی فضای کار و تلاش را تجربه نکرده و همواره رفاه اجتماعی و امکانات را طلب دارد از این رو باید مسئولان در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته و در راستای تربیت صحیح این نسل تلاش و آن‌ها را آماده کار و تلاش در آینده کنند.

این مسئول با اشاره به فراهم‌کردن فضای آموزشی مطلوب برای جوانان اضافه کرد: دولت با فراهم‌کردن این فضا بسترهای مناسبی برای دستیابی آسان جوانان به تحصیلات عالی را ایجاد کرده است.

وی آمار بالای داوطلبان کنکور دکترای کشور را نشان از تحقق اهداف کلان دولت در فضای آموزش دانشجویی خواند و تصریح کرد: تربیت شخصیتی جوانان در کنار تحصیلات عالی اتفاق می‌افتد، از این رو تفکیک معاونت‌های فرهنگی از معاونت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها می‌تواند نقش مهمی در تربیت اخلاقی دانشجویان داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: رشد سریع وسایل ارتباط جمعی و امکان کسب آگاهی از آخرین علوم روز شرایطی را به وجود آورده که دانشجویان باید علوم و فنون روز را در کنار آموزش‌های رسمی دانشگاه‌ها کسب کنند و در این راستا برنامه‌ریزی‌های فرهنگی دانشگاه‌ها نیز باید پا به پای تفکر دانشجویان به روز شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول