به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، غلامرضا عشریه در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار با بیان اینکه دانشگاهیان نقش مهمی در تبیین جایگاه تولیدکنندگان و سرمایهگذاران در جامعه دارند بیان داشت: سرمایهگذاران از دلسوزان جامعه هستند چرا که سرمایهشان را همانند سفرهای برای رونق تولید و اقتصاد در جامعه برای استفاده مردم پهن میکنند.
وی آموزش را یک نیاز برای جامعه دانست و عنوان کرد: برای توسعه بازارهای هدف باید ارتباط میان صنعت و دانشگاه نزدیکتر شود.
عشریه تصریح کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به عنوان نماینده بخش خصوصی با هدف حمایت از فعالیتهای پیشرو و موفق بنگاههای اقتصادی، همواره بستر لازم به منظور توسعه رویکردهای نوین، کارآمد و آزموده در سطح دنیا را در چارچوب اقداماتی همچون برگزاری نمایشگاههای تجاری، تخصصی و اختصاصی در بازارهای هدف، اعزام تورهای تجاری به این بازارها، مشارکت در ایجاد و انتشار پایگاههای اطلاعاتی مورد نیاز تجار، بازرگانان، کتاب و مجلات تخصصی حوزه تجارت و بازاریابی، برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی مرتبط فراهم میکند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران ابراز امیدواری کرد: دستگاهها تمام ابزار و امکاناتشان را برای حمایت از تولید، سرمایه و سرمایهگذار ایرانی به کار گیرند.
انتهای پیام/ن30/د1000