اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد ارتحال امام(ره) اعلام شد

اعزام 1500 نفر از شهروندان ابهری به مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: یک هزار و 500 نفر زائر ابهری برای حضور در سالگرد ارتحال امام راهی تهران می‌شوند.

اعزام 1500 نفر از شهروندان ابهری به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، بخشدار مرکزی ابهر بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به مصوبه‌های بخش مرکزی این ستاد اظهار داشت: در همه روستاهایی که دهیاری مستقل دارند، برنامه‌هایی برای بزرگداشت این ایام برگزار می‌شود.

امرالله گل‌محمدی افزود: باید عمده انرژی خود را به‌ویژه در روستاها و برای جمعیتی که ساکن بوده و نمی‌توانند در قالب کاروان به حرم امام راحل اعزام شوند، اختصاص دهیم.

وی افزود: برنامه‌ها را به خود دهیاران و اعضای شورای روستا سپرده‌ایم و از اداره تبلیغات اسلامی درخواست کرده‌ایم تا نسبت به اعزام روحانی به روستاهایی که در آنجا روحانی مستقر نیست، اقدام کنند.

بخشدار مرکزی ابهر تصریح کرد: باید در اتوبوس‌هایی که افراد داوطلب را به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌کنند، مداح و افراد کارشناس حضور داشته و مسائلی در زمینه افکار و اندیشه‌های امام راحل مطرح کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌های کمیته اعزام زائران حرم امام راحل تعریف شده است، ابراز داشت: سهمیه شهرستان ابهر یک هزار و 500 نفر است که این تعداد زائر در قالب 30 اتوبوس اعزام می‌شوند.

صفت‌الله آقا میرزایی افزود: چندین دستگاه ماشین سبک نیز این اتوبوس‌ها را همراهی می‌کنند و در این میان جزئیات اعزام به حوزه‌های مقاومت بسیج نیز اعلام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری تصریح کرد: اجرای صبحگاه مشترک توسط سپاه پاسداران، رژه موتورسواری بسیجیان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری بزرگداشت سوم خرداد در صائین‌قلعه، سلطانیه و هیدج و نیز برپایی ایستگاه صلواتی در میدان حر ابهر از برنامه‌های این کمیته محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول