اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با 14 خرداد

1000 نفر از میناب عازم مرقد امام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: هم‌زمان با سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی یک هزار نفر از شهرستان میناب به بارگاه امام راحل اعزام می‌شوند.

1000 نفر از میناب عازم مرقد امام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان سیدحسن سبحانی شنبه ‌شب در نشست شورای اداری میناب که در حوزه مقاومت شهید رجایی بندزرک برگزار شد، با اشاره به سوم خرداد "سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بیان داشت: در میناب سه خانواده شهید از شهدای فتح خرمشهر وجود دارد که در سالروز این حماسه جاوید از آنان سرکشی و دلجویی می‌شود.

وی هم‌چنین از اعزام یک هزار نفر از زائران مینابی به مرقد مطهر امام خمینی خبر داد و افزود: این تعداد در قالب 25 دستگاه اتوبوس به مرقد رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

سبحانی اظهار داشت: در این راستا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که هر اتوبوس را یک روحانی و یک امدادگر همراهی می‌کند.

فرماندار میناب نیز در ادامه با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت صدیقه‌کبری(س) گفت: حضرت زهرای مرضیه(س) پرچمدار ارزش‌های اسلامی و افتخار بانوان جامعه اسلامی است.

مسعود قانعی‌فرد با بیان اینکه شخصیت حضرت زهرا(س) را باید به جهانیان شناساند، ابراز داشت: تأسی از بانوی بزرگ اسلام می‌تواند به تحکیم اجتماع بانوان و زنان کمک فراوانی کند.

رئیس شورای اداری میناب در ادامه با اشاره به 27 اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی و نقش اساسی روابط عمومی‌ها در ارتقای هر دستگاه، عنوان کرد: اگر مدیر و یا مسئولی نتوانست جایگاه رفیع روابط عمومی را بشناسد و از کارآیی آن مطلع شود در واقع به اصول مدیریت پی نبرده است.

وی از روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباط با مردم و جامعه یاد کرد و افزود: هر کار و خدمتی در هر دستگاهی صورت می‌گیرد، آحاد مردم و حتی دشمنان باید از آن با خبر باشند و این رسالت روابط عمومی است.

قانعی‌فرد، با انتقاد از "عملکرد کم‌رنگ روابط عمومی‌ها" در میناب گفت: هر دستگاه موظف است یک نفر از پرسنل علاقه‌مند، کاردان و خلاق را به همراه امکانات مورد نیاز به عنوان مسئول روابط عمومی انتخاب و برای تعامل و همکاری با رسانه‌ها و خبرنگاران معرفی کند.

فرماندار میناب هم‌چنین از فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه و رونق بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: دستگاه‌های متولی در این زمینه باید تلاش کنند تا افراد علاقه‌مند وارد میدان شده و از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

در سفر اعضای شورای اداری میناب به بخش بندزرک هم‌چنین از خانواده شهید غلام ذاکری‌بلیلی سرکشی و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول