اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

اعزام بیش از یک هزار زائر فارسانی به مرقد امام‌خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان از اعزام یک هزار و 488 زائر این شهرستان به مرقد امام‌خمینی(ره) همزمان با 15 خرداد خبر داد.

اعزام بیش از یک هزار زائر فارسانی به مرقد امام‌خمینی(ره)

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با بیست‌ و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) زائران شهرستان فارسان با امام راحل(ره) تجدید بیعت می‌کنند.

وی افزود: در سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و 488 زائر این شهرستان به مرقد امام‌ راحل(ره) اعزام می‌شوند.

مردانی‌نژاد گفت: زائران متقاضی برای ثبت‌نام باید به پایگاه‌های سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: هنگام ثبت‌نام متقاضیان مبلغ 2 هزار تومان برای کمک‌هزینه تغذیه و صدور کارت بیمه دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و 488 زائر شهرستان فارسان با 38 دستگاه اتوبوس اعزام می‎‌شوند تصریح کرد: این تعداد اتوبوس‌ها باید از طرف دستگاه‌های اجرایی تهیه شوند که باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای انجام این امر از سوی آن‌ها انجام گیرد.

مردانی‌نژاد با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی از زائران این شهرستان با مینی‌بوس به مرقد امام راحل(ره) اعزام شدند، تاکید کرد: این امر در نهایت باعث نارضایتی آن‌ها گردید.

وی ادامه داد: زائران حاضر نیستند این مسافت طولانی را با مینی‌بوس طی کنند که بر همین اساس لازم است تمامی زائران این شهرستان با اتوبوس برای تجدیدی میثاق دوباره با امام خمینی(ره) با مرقد امام راحل اعزام شوند.

فرماندار شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید هنگام عقد قرارداد با ناوگان‌های حمل و نقل مبدا و مقصد مسیر را به طور دقیق مشخص کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول