اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز رحلت امام خمینی

2 هزار زائر تویسرکانی به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان از اعزام 2 هزار زائر از اقشار مختلف شهرستان در روز 14 خرداد امسال به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

2 هزار زائر تویسرکانی به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

عسگر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل را رسالتی همگانی دانست و اظهار کرد: کمیته‌های اعزام، کمیته فرهنگی، کمیته ارشاد و اطلاع‌رسانی، کمیته پشتیبانی، کمیته مراسم، کمیته اصناف و کمیته مردمی به همین منظور در تویسرکان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت انتقال فرامین و دیدگاه‌های ماندگار و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی گفت: حرکت متعالی امام راحل(ره) در مقابل استکبار و زیاده‌خواهی‌های مستکبران خصیصه‌های انسانیت و عدالت‌خواهی را در میان ملل آزدیخواه جهان بیدار کرد.

وی امام راحل را احیاکننده اسلام ناب محمدی(ص) دانست و اذعان داشت: امام خمینی(ره) در تمام زندگی از جمله پایه‌گذاری نهضت و رهبری انقلاب و فرآیند تأسیس جمهوری اسلامی در همه امور بر مبنای عقل و شرع حرکت کردند.

مجیدی رکن اندیشه امام را در بستر جامعه ولایت فقیه خواند و اظهار داشت: پیروی از ولایت شاخصه بارز و برجسته‌ای در احراز تمام اهداف و آرمان‌های انقلاب و گسترش دین مبین اسلام در سراسر گیتی است.

وی از ثبت‌نام زائران در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: افراد علاقمند به زیارت حرم امام راحل بیمه خواهند شد.

فرمانده سپاه تویسرکان در پایان در خصوص برخی از برنامه‌های این روز گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جوان و فراهم کردن زیرساخت‌های تبیین اهداف و برنامه‌ها از دیدگاه امام راحل با حضور صاحبان اندیشه در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران بخشی از برنامه سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول