اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارزوئیه:

ارتقای فرهنگ عمومی در رشد جوانان مؤثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار ارزوئیه ارتقای فرهنگ عمومی را در هدایت جوانان موثر دانست و گفت: ما باید برای ارتقای فرهنگ عمومی تلاش کنیم تا دشمن نتواند از جوانان ما سوء ‌استفاده کند.

ارتقای فرهنگ عمومی در رشد جوانان مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارزوئیه، حسین موسی‌علی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارزوئیه در سال جاری  اظهار داشت: دشمن یک لحظه از مواضع خود نسبت به اغفال جوانان این مرز و بوم عقب‌نشینی نکرده و نمی‌کند.

وی افزود: دشمن همیشه با قدرت تلاش می‌کند تا جوانان را از راه اصلی خود که همان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، گمراه کند و برای رسیدن به هدف خود از تمام ترفندها و توطئه‌ها استفاده می‌کند.

موسی‌علی بیان داشت: ما باید برای ارتقای فرهنگ عمومی بکوشیم و امور فرهنگی را در شهرستان ارزوئیه به طور جدی پیگیری و اجرا کنیم تا دشمن نتواند از جوانان ما سوء‌ استفاده کند که این امر نیازمند همکاری تمام مسئولان در شهرستان است.

به گزارش فارس، در این مصوب شد، ویژه‌برنامه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ شنبه سیزدهم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مصلای ارزوئیه با هماهنگی تمام ادارات و با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

همچنین مقرر شد، جلسه با حضور هیئت‌های مذهبی و ادارات در مورد برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با مسئولیت فرمانداری ارزوئیه برگزار شود.

برگزاری آیین سالگرد آزادسازی خرمشهر سوم خرداد، گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر مصوبات این نشست بود.

در این نشست همچنین مقرر شد، تمام نهادها بنرهای تبلیغاتی در مورد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر را نصب کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول