اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند اعلام کرد

برگزاری شورای فرهنگ عمومی در مناطق صنعتی دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند از برگزاری نشست آتی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در شهرک صنعتی با حضور مسئولان و صنعت‏گران دماوندی خبر داد.

برگزاری شورای فرهنگ عمومی در مناطق صنعتی دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه، "علی‏رضا قاسمی‏فرزاد" فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به صنعت و صنعت‏گر توجهی خاص شود تا در انتهای سال، شاهد لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب باشیم.

علاءالدینی اضافه کرد: در نشست آتی شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند، صنعت‏گران می‏توانند مشکلات، دغدغه‏ها و درد‌ و دل‏های خود را برای رفع موانع پیش‏روی مطرح کنند.

وی با اشاره به محرومیّت شهرستان دماوند از وجود نماینده در مجلس شورای اسلامی در یک سال آینده گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان دماوند به رأی و نظر قابل احترام شورای نگهبان باطل اعلام شد و بی‏شک این امر مورد حمایت مردم و مسئولان این خطّه قانون‏مدار قرار دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تصریح کرد: شورای اداری شهرستان دماوند با همراهی نهاد نماز جمعه اجازه نمی‏دهد تا مردم کاستی این جایگاه مهم را احساس کنند.

علاءالدینی همچنین بر لزوم خودداری از تبعیض در اجرای قانون در کشور تأکید کرد و اظهار داشت: نباید در زمینه اجرای قانون، تبعیضی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر پیرامون مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز توسط دستگاه‏های اجرایی با حمایت مقامات قضایی اقدامی صورت می‏گیرد، باید از تبعیض بین متخلفان خودداری کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: اگر خدای نکرده افراد پس از اجرای قانون درباره ملک خود و مشاهده سازه جانبی دور مانده از اجرای قانون از ما سئوال کنند، جوابی برای آنها نخواهیم داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با اشاره به شعار سال‌جاری مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: سال‌جاری بنا به فرمایش متین و شیوای رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزیّن شده است.

وی ادامه داد: از این رو، باید به موضوع سرمایه‏گذاری و تولید در همه نقاط کشور و همچنین شهرستان دماوند دقتی وافر داشت.

علاءالدینی اضافه کرد: باید به افراد حامی ولایت و عاشق کشور که به جای انباشته‏سازی سرمایه‏های خود در بانک‏ها و بسنده کردن به دریافت سود ماهانه آن، آستین‏ها را بالا زده و با غیرت و همیّت به تولید و کارآفرینی روی آورده‏اند، احترام گذاشت.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول