اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال محرومیت از داشتن نماینده در مجلس

علاء‏الدینی: شورای فرهنگ عمومی دماوند خلأ نمایندگی را پر کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند بر ضرورت پر کردن خلأ یک ‏ساله برخورداری دماوند از نماینده مجلس شورای اسلامی توسط این شورا تاکید کرد.

علاء‏الدینی: شورای فرهنگ عمومی دماوند خلأ نمایندگی را پر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: چندی پیش انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دماوند از سوی شورای نگهبان ابطال شد.

وی ضمن اعلام حمایت کامل از منزلت والای شورای نگهبان در ابطال انتخابات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه بر ضرورت خالی نماندن این جایگاه مهم شهرستان در مجلس نیز تاکید کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: از این‌رو می‏توان در حدود یک سال نبود نماینده در مجلس شورای اسلامی، از جایگاه شورای فرهنگ عمومی به عنوان جانشین مطالبه‏گر خواسته‏های مردمی استفاده‏ای بیش از پیش داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با اشاره به شعار سال 91 خاطر نشان کرد: سال جاری با درایت رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: این نامگذاری حکیمانه از سوی مقام عظمای ولایت به خودی خود گویا و مبین اهداف معظم‏له در سال جاری است.

علاءالدینی اضافه کرد: یکی از واژه‏های مورد تاکید در شعار سال 91 "تولید" است؛ از این‌رو باید قوانین و زیرساخت‏های لازم برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب تایید و تنظیم شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: ملی شدن بحث تولید و خروج مراکز تولید‏ی از بندهای دولتی با اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی نیز در این شعار به وضوح قابل استحصال است.

وی "کار و کارگر" را از ارکان اصلی شعار سال 91 خواند و گفت: نه تنها در سال 91 و بلکه در همه ادوار آینده باید به شأن کارگر از ابعاد مختلف درآمدی و اخلاقی توجهی ویژه داشت.

علاءالدینی تصریح کرد: کارگران نیز باید وظایف خود در قبال کارفرمایان را مورد توجه قرار دهند و خوشبختانه اسلام در خصوص وظایف متقابل کارگر و کارفرما بیانات بسیار راه‏گشایی را ارائه کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در پایان خواستار تعیین اولویت‏های فرهنگی این شهرستان شد و افزود: باید اولویت‏های فرهنگی در شهرستان شناسایی و سپس اجرایی شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول