اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته معلم

فرهنگیان چهارمحال و بختیاری رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم فرهنگیان این استان در این هفته به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند.

فرهنگیان چهارمحال و بختیاری رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند

بهروز صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: معلمان ادامه‌دهندگان راه انبیا و امامان در تعلیم علم و زدودن جهل و ناآگاهی هستند و بر این اساس ارزش و جایگاه والایی در جامعه دارند.

وی افزود: اسلام ارزش و منزلت والایی برای معلم قائل است چراکه در این مکتب آسمانی که چکیده همه مکتب‌های الهی است، نخستین کلام آن با قرائت و علم و قلم و تعلیم و تعلم آغاز می‌گردد.

صادقی در ادامه از عضویت رایگان فرهنگیان این استان در هفته معلم خبر داد و گفت: فرهنگیان استان در این هفته می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری هدف این اقدام را گرامیداشت مقام شامخ معلم و ترویج کتابخوانی در بین طلایه‌داران سنگر علم و تربیت برشمرد.

صادقی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار داشت: تلاش و اقداماتی که شهید مطهری در راه تعلیم و تربیت اسلامی و مبارزه با افکار الحادی انجام داد منحصر‌به‌فرد است.

وی افزود: در رابطه با نقش پررنگ و ممتاز شهید مطهری در هدایت افکار نسل جوان فرمایشات امام راحل کافی و بسنده به نظر می‌رسد و به جرأت می‌توان گفت امام امت در مورد آثار هیچ یک از بزرگان حوزوی و دانشگاهی چنین فرمایشی مبنی بر تائید صددرصدی نداشته‌اند.

صادقی بر ضرورت ارج‌نهادن تلاش‌ معلمان تاکید کرد و گفت: باید مقام شامخ معلم که زحمتکش‌ترین و پرکار‌ترین قشر جامعه است به خوبی مورد تجلیل قرار گیرد و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول