اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

استفاده از کالای ایرانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مصرف و حمایت ملت از تولیدات داخلی را بهترین پشتوانه تحقق شعار حمایت از سرمایه و کار ایرانی عنوان کرد.

استفاده از کالای ایرانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در دیدار با اعضای کنسرسیوم صادراتی خوشه کفش قم اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در تولید ملی که نقش اصلی را بر عهده دارد صنعت و صنعتگر است، که باید با حمایت و پشتیبانی دولت و ملت سطح تولیدات داخلی را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه استعداد و توانایی نیروی انسانی و متخصص داخلی بسیار بالا است تصریح کرد: امروز صنعتگر داخلی باید با طراحی‌های نوین و خلاقیت و بهره‌گیری از تکنولوژی روز جهان به ایده‌پردازی و تولیدات جدید دست پیدا کند، زیرا با نشستن و نگاه به تولیدات جهانی تولید ملی محقق نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی وجود مشکلات در جامعه واقعیتی را انکارناپذیر دانست و گفت: هیچ مسئولی نمی‌گوید در کشور مشکل وجود ندارد ولی مهم این است که همه مسئولان کشور برای برطرف کردن مشکلات و موانع تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه در سال تولید ملی همه دستگاه‌های دولتی و مسئولان و صنعتگران در راستای تولید پایدار و اشتغال تلاش می‌کنند یادآور شد: تمام این فعالیت‌ها و تلاش‌ها تنها به خاطر این ملت است و ملت هم باید در مقابل، استفاده از تولید ملی و داخلی را به یک خواست و فرهنگ عمومی تبدیل کند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول