اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تأکید کرد

ترویج اخلاق اولویت کاری شورای فرهنگ عمومی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ترویج و تعمیم اخلاق اسلامی در جامعه از اولویت‌های کاری شورای فرهنگ عمومی است.

ترویج اخلاق اولویت کاری شورای فرهنگ عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: مسئله اصلی نجات بشریت در اخلاق است و دنیا به این نتیجه رسیده که باید اخلاق را مورد توجه قرار دهد، بنابراین باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کرد.

وی با بیان اینکه احکام الهی و دینی باید در جامعه کاربردی شود، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان مصوبات باقیمانده سال گذشته را نیز در سال جاری به عنوان اولویت کاری خود قرار دهد.

کمالی تصریح کرد: ترویج و تعمیم اخلاق اسلامی و توجه به اخلاقیات در جامعه باید از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری باشد.

وی افزود: با توجه به جنگ نرم دشمنان علیه اسلام و ارزش‌های اسلامی و وجود فناوری‌های نوین و جدید در جنگ نرم ضروری است، شورای فرهنگ عمومی بخشی از برنامه‌ریزی خود را به این موضوع اختصاص دهد.

وی همچنین با تأکید بر فرهنگسازی در زمینه مصرف بهینه آب گفت: توجه به اینکه بیشترین هدر رفت آب در زمینه کشاورزی است، اجرای طرح آبیاری تحت فشار در سطح استان کرمان می‌تواند کشت و کارها تازه‌ای را میسر کند.

کمالی اشتغال را یکی دیگر از مشکلات اجتماعی امروز عنوان و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان کرمان، شورای فرهنگ عمومی فرهنگسازی در زمینه اشتغال را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

وی از آماده شدن سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: اعضای این شورا می‌توانند با ارائه مصوبات خوب، مسئولان را در رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی استان یاری کنند.

کمالی خاطرنشان کرد: سند توسعه فرهنگی استان کرمان نیز به تصویب و تأیید نهایی رسیده است، لذا همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی برای اجرایی شدن این سند مورد تأکید است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول