اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

عدم استفاده از کالا‌های خارجی سبب افزایش تولید ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدم استفاده از کالا‌های خارجی سبب افزایش تولیدات داخلی و تحقق شعار سال جاری می‌شود.

عدم استفاده از کالا‌های خارجی سبب افزایش تولید ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود به مناسبت برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در اصفهان اظهار داشت: 11 خردادماه جاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع بیکاری و اشتغال دغدغه بسیاری از جوانان امروزی است، اضافه کرد: بسیاری از جوانان در بخش‌های مختلف با معضل بیکاری مواجه هستند اما تأمین اشتغال از وظایف شهرداری نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مباحث بسیاری در پیام‌های رهبر معظم انقلاب طی سال‌های جاری نهفته است، تصریح کرد: سال گذشته اصفهان 3 هزار میلیارد تومان پروژه در سطح شهر اجرا کرده است و استفاده از حدود 80 درصد از ظرفیت‌های کاری، اشتغال و سایر موارد سبب این موضوع شده است.

وی با بیان اینکه عدم استفاده از کالا‌های خارجی سبب افزایش تولیدات داخلی و تحقق شعار سال جاری می‌شود، ادامه داد: شورای شهر اصفهان در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ارائه دستاورد‌های این همایش به شورای‌عالی استان‌ها و مجلس شورای اسلامی و دولت به برگزاری همایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدام کرده است.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به اینکه شورای شهر به عنوان یکی از ارکان اصلی تصمیم‌گیری در سطح کشور به شمار می‌رود، تاکید کرد: مشکلات بخش‌های مختلف اعم از بخش کشاورزی و صنعت باید مورد بررسی قرار گیرد و سپس مسئولان در راستای برطرف شدن این مشکلات گام بردارند.

وی با بیان اینکه براساس قانون اساسی شورای شهر به عنوان یکی از ارکان اصلی تصمیم‌گیری و اداره امور کشور معرفی شده است، افزود: هم‌چنین شورا‌ها به پیش‌برد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی،‌ فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی با توجه به مقتضیات محلی اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان نظارت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمنان با استفاده از حربه‌های مختلف به دنبال ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند، بیان داشت: البته افزایش تولیدات داخلی از مهم‌ترین راهکار‌های موثر در راستای مقابله با این اهداف دشمن است و کشور باید تولیدات ملی را افزایش بدهد.

وی با اشاره به اینکه تشویق مردم به سوی استفاده از تولیدات داخلی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: کیفیت کالا‌های داخلی هم‌چنان باید مورد توجه تولید ‌کنندگان و صنعت‌گران قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول