اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تشکیل کارگروه توسعه خراسان‌شمالی در حال پیگیری است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی از مصوبه کارگروه توسعه و عمران به عنوان یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر هیئت دولت به استان یاد کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای تشکیل این کارگروه در خراسان‌شمالی در حال انجام است.

تشکیل کارگروه توسعه خراسان‌شمالی در حال پیگیری است

ابوطالب شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: با تصویب این مصوبه از سوی هیئت دولت و تشکیل جلسات شاخص‌های توسعه در استان ارتقا خواهد یافت.

وی ایجاد کارگروه توسعه و عمران را یکی از مهم‌ترین مصوبات برای پیشرفت استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل کارگروه که با عضویت وزارتخانه های مختلف محقق خواهد شد، شاخص‌های توسعه در استان بیش از پیش توسعه یابد.

استاندار خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به اینکه در سه سفر هیئت دولت به خراسان‌شمالی 668 مصوبه تصویب شد، گفت: 60 درصد این مصوبات محقق شده است.

وی با بیان اینکه طی سفرهای دولت به خراسان‌شمالی مجموعاً اجرای دو هزار و 543 پروژه به تصویب رسید، افزود: مجموع مصوبات تحقق یافته سفر دولت به خراسان‌شمالی طی سه سفر 310 مصوبه بوده است.

شفقت تصریح کرد: 204 مصوبه سفر دولت به استان در دست اقدام بوده اما هنوز برای 154 مصوبه دیگر اقدامی نشده است.

وی اظهار داشت: در سفر چهارم دولت که با هدف بررسی مصوبات گذشته برپا شد، مسائل و مشکلات مصوبات انجام نشده مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به تعداد مصوبات سفرهای دولت به خراسان‌ شمالی گفت: در سفر نخست هیئت دولت 183 مصوبه با 676 پروژه برای رشد و توسعه استان مصوب شد که تاکنون 93 درصد از این مصوبات محقق شده است.

وی همچنین به وضعیت سفر دوم هیئت دولت به خراسان ‌شمالی اشاره کرد و افزود: از 235 مصوبه این سفر 40 مورد اقدام شده، 82 مورد در دست اقدام و برای 113 مورد هم اقدامی نشده است.

شفقت شمار پروژه‌های سفر دوم هیئت دولت به این استان را 793 پروژه عنوان کرد و ادامه داد: بر همین اساس 66 درصد از مصوبات این سفر تاکنون تحقق یافته است.

وی همچنین با تشریح وضعیت مصوبات سفر سوم دولت به این استان اظهار داشت: طی این سفر 250 مصوبه برای توسعه استان به تصویب رسید که 44 مصوبه تاکنون محقق شده، 106 مصوبه در دست اقدام بوده و برای 100 مصوبه نیز اقدامی نشده است.

استاندار خراسان‌شمالی میزان تحقق مصوبات سفر دور سوم سفر به خراسان ‌شمالی را 36 درصد عنوان کرد و گفت: هزار و 74 پروژه در اجرای این دور از مصوبات سفر به تصویب اعضای هیئت دولت رسید که با اجرای این پروژه‌ها شاخص‌های توسعه در استان ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول