اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

محور پاتاوه دهدشت آبروی توسعه و عمران کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اطلاع‌رسانی بیشتر برای حجم کارهای انجام شده در محور پاتاوه به دهدشت لازم است، گفت: محور پاتاوه دهدشت آبروی کارهای عمرانی کهگیلویه و بویراحمد است.

محور پاتاوه دهدشت آبروی توسعه و عمران کهگیلویه و بویراحمد است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج اکبر نیکزاد صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: محور پاتاوه به دهدشت نه به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دست ساخت، بلکه مهم‌ترین پروژه عمرانی کنونی در کهگیلویه و بویراحمد است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در بازدیدهای مکرر خود از این محور به عینه مشاهده می‌کنیم که در این محور چه از سوی کارگران و کارمندان اداره راه و چه از سوی مشاورتان و ناظران مجاهدت صورت می‌گیرد.
عالی‌ترین مقام اجریی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در این محور و با تکمیل آن 400 روستا و هشت بخش در مسیر راه اصلی قرار می‌گیرند و فاصله اصفهان تا بندر امام 210 کیلومتر کمتر می‌شود.
وی با بیان اینکه این پروژه آبروی همه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، ابراز داشت: افتتاح این محور استراتژیک و بهره‌برداری از آن رونق اقتصادی ویژه‌ای به منطقه ما خواهد داد.
وی با ابراز این سخن که بر قول خود به مردم برای افتتاح این پروژه در سوم خرداد سال 91 پایبند هستیم، تصریح کرد: از مسئولان استانی تقاضا دارم که این تاریخ را جا به جا نکنند تا این‌که در انجام آن نزد مردم شرمنده نشویم.
نیکزاد ادامه داد: برای تکمیل این پروژه از سوی بانک توسعه اسلامی مبلغ 150 میلیارد تومان تصویب شده که لازم است مسئولان راه و ترابری و همکاران ما در حوزه معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای انجام کارهای نهایی آن آمادگی لازم را داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در اعتبارات سال 91 نیز مبلغ خوبی برای تکمیل این جاده در نظر گرفته شده است، بیان داشت: از اعتبارات سال آینده مبلغ 55 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.
نیکزاد اطلاع‌رسانی گسترده در این زمینه را از وظایف مسئولان مربوطه به خصوص راه و ترابری دانست و گفت: مسئولان راه و ترابری باید با ساخت تیزرهای تبلیغاتی کوتاه‌مدت، در معرفی خدمات صورت گرفته در این محور تلاش بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول