اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

تاسیس کارگروه توسعه در هچیرود ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس تشکیل کارگروه توسعه، عمران و زیرساخت برای شهر تازه تاسیس هچیرود را ضروری دانست.

تاسیس کارگروه توسعه در هچیرود ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای شهر تازه تاسیس هچیرود اظهار داشت: یکی از راه‌های موفق شوراها اتحاد و اتفاق آرا است که اعضای شورای شهر هچیرود در نخستین گام که انتخاب شهردار است این گام را به خوبی برداشتند و این نشان دهنده یکدلی اعضا برای توسعه شهری است.
وی با اشاره به اهمیت بررسی و شناسایی مشکلات شهری هچیرود بیان داشت: شورا در نخستین گام با بررسی موضوعات مختلف شهری که می‌تواند گامی در جهت توسعه شهری  باشد اقدام و با هماهنگی روسای ادارات  به تدوین موضوعات پرداخته و کتابچه توسعه شهرتازه تاسیس هیچیرود را تهیه کند.
رضایی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های شهرستان مکلف هستند پیرامون موضوعات توسعه این شهربا اعضای شورای شهر هیچیرود نشست برگزار کنند.
فرماندار چالوس همچنین تاکید کرد: رئیس شورای شهر هچیرود در تمامی جلسات و کارگروه‌های شرکت کند تا بتواند مسایل و موارد مربوطه به این شهر را مطرح و بیان کند.
رئیس شورای شهر هچیرود نیز در این نشست عنوان کرد: اعضای شورای شهر با اتحاد و همدلی خود در تلاش هستند تا بتوانند هر چه سریع‌‌تر فعالیت شهرداری را آغاز کنند.
نظرعلی فقیه بیان داشت: مدت سه هفته است که این شورا به اتفاق آرا شهردار را انتخاب و منتظر اعلام نظر استانداری هستیم.
وی ادامه داد: شهر تازه تاسیس هچیرود در مسیر توسعه و عمران دارای مشکلات و موانع است که انتظار از فرماندار این است تا به ادارات و نهادهای شهرستان دستور همکاری دهد.
فقیه تاکید کرد: شورای شهر هچیرود با  فهرست کردن مسائل و موارد شهری و با به‌کارگیری از کارشناسان و متخصصان کمسیون‌های مختلف شورای شهر را راه‌اندازی و برای توسعه شهری گام بر می‌دارد.
این مسئول در پایان اذعان داشت: به زودی سایت اطلاع‌رسانی شورای شهر هچیرود برای اطلاع‌رسانی و ارتباط دو سویه با شهروندان راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول