اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خبر داد

راه‌اندازی کارگروه توسعه کشاورزی فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس از آغاز فعالیت کارگروه توسعه کشاورزی استان فارس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی کارگروه توسعه کشاورزی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از واحد تولید کود آلی غنی شده در شهرستان مرودشت با بیان اینکه ظرفیت کشاورزی استان تا سه برابر وضعیت موجود قابل ارتقاست، اظهار داشت: با بهره‌گیری از روش‌های نوین آبیاری می‌توان ظرفیت تولید محصولات کشاورزی را به بیش از سه برابر موجود افزایش داد.

وی از آغاز فعالیت کارگروه توسعه کشاورزی این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ابراز داشت: به منظور واگذاری اراضی زراعی و کشاورزی به متقاضیان و فارغ‌التحصیلان این بخش، کارگروه توسعه کشاورزی این استان فعال می‌شود و در این راستا نیز دولت بیش از 420 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی پیش‌بینی کرده و این روند در ایجاد اشتغال نتایج موثری دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به حجم 10 میلیون تنی محصولات کشاورزی این استان خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از این مقدار می‌تواند از سوی صنایع مکمل کشاورزی استفاده شود و این حرکت افزایش بهره‌وری را به همراه دارد. 

صادق عابدین در ادامه افزایش سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی را از جمله ضرورت‌های کاری این بخش دانست و گفت:  باید در راستای افزایش سطح کیفی و کمی مواد غذایی و محصولات کشاورزی، تلاش کرد و سلامت در این زمینه باید به حداکثر ممکن برسد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول