اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل صورت گرفت

تصویب 73 مصوبه در کارگروه‌های زیرمجموعه شورای توسعه اردبیل

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اردبیل 73 مصوبه کارگروه‌های زیرمجموعه شورای توسعه و برنامه‌ریزی این استان تائید و به تصویب نهایی رسید.

تصویب 73 مصوبه در کارگروه‌های زیرمجموعه شورای توسعه اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که 18 مصوبه کارگروه زیربنایی و مسکن و شهرسازی، 20 مصوبه کارگروه امور اجتماعی، بانوان و خانواده، 6 مصوبه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، چهار مصوبه کارگروه سلامت و 25 مصوبه کارگروه امور اقتصادی توسط اعضا به صورت جداگانه مورد ارزیابی و بررسی و سپس تائید نهایی قرار گرفت.
در این جلسه استاندار اردبیل با بیان اینکه تمام طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزا بعد از تائیدیه بانک عامل در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری تائید نهایی می‌شود اظهار داشت: با اصلاح فرآیندها در نظام اداری از برخی تاخیرهای نظام بروکراسی جلوگیری می‌شود.
سید حسین صابری با اشاره به فعالیت هشت کارگروه زیرمجموعه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اردبیل در محورها و موضوعات مختلف تصریح کرد: در این زمینه کمیته‌های زیرشاخه هر کارگروه می‌توانند فعالیت کند و طرح‌ها و برنامه‌های مصوب را تقدیم کارگروه نماید.
وی ضرورت بازنگری در طرح جامع و تفصیلی شهرها را یادآور شد و ادامه داد: طرح جامع که 6 ماه پیش تصویب و ابلاغ شده است در حال حاضر با مشکلی حاد روبروست که در این باب نیاز به بازنگری جدی در طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها هستیم.
رئیس شورای برنامه‌ریزی استان با انتقاد از بی‌تفاوتی مسئولان امر نسبت به بازنگری در طرح جامع شهر سرعین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ماه‌هاست در این زمینه توصیه‌های لازم انجام شده اما تاکنون گوش شنوایی وجود نداشته است که به این درخواست‌ها پاسخ دهد که طرح جامع شهر سرعین با توجه به افزایش مسافران نیازمند بازنگری است.
صابری از مسکن و شهرسازی و شهرداران مناطق مختلف خواست؛ تا طرح جامع و تفصیلی شهر خود را با هدف بازنگری آماده کرده و این کار را به سرانجام برسانند.
وی با اشاره به اجرای موفق طرح آموزش روخوانی قرآن در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی صرف هزینه‌ها در این حوزه را سرمایه‌گذاری پایان‌ناپذیر اعلام کرد.
این مسئول گفت: در کنار تشویق و تجلیل از قهرمانان رشته‌های ورزشی و دیگر افتخار آفرینان کشور ما باید از افراد موفق در حوزه حفظ و قرائت قرآن نیز تجلیلی شایسته داشته باشیم و از هزینه‌کرد در این حوزه ترس و واهمه‌ای نداشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز از اجرای طرح ورزش همگانی و محلات با محوریت بانوان خبر داد و گفت: شکل دادن کمیته تخصصی جهاد اقتصادی و برگزاری همایش استانی در ایام دهه فجر طرح توسعه تندرستی زنان با 2 هزار میلیارد ریال اعتبار، توسعه ورزش بانوان، آموزش همگانی امداد و نجات و طرح مشاوره قبل از طلاق از جمله سیاست‌گذاری‌های جدی و مصوبات کارگروه بانوان و خانواده استانداری اردبیل است.
خدیجه جعفری اضافه کرد: اعتبارات مربوط به اجرای این طرح‌ها از محل ارتقای شاخص‌های فرهنگی تامین شده و ما طرح‌های آموزشی را به ویژه در حوزه روخوانی قرآن و محافل انس با قرآن پیگیری می‌کنیم.
در این جلسه فرهاد پورفرضی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز به چهار مصوبه کارگروه سلامت نظیر اجرای طرح سلامت محرم، اطلاع‌رسانی در استفاده از ظروف یکبار مصرف با پایه گیاهی، ترویج و رعایت کشت ارگانیک و تجلیل از فعالان دستگاه‌های برتر حوزه سلامت را از جمله این مصوبات اعلام کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول