اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک اعلام کرد

افتتاح ساختمان بیمارستان 32 تخت‌خوابی آبیک تا پایان بهار

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک از اتمام ساختمان بیمارستان 32 تخت‌خوابی آبیک تا پایان خرداد ماه 91 خبر داد.

افتتاح ساختمان بیمارستان 32 تخت‌خوابی آبیک تا پایان بهار

هوشنگ اعلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: ساختمان بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان آبیک که از مصوبات سفر هیئت دولت به استان قزوین است تا پایان خرداد ماه سال جاری از اداره‌کل راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تحویل داده می‌شود.

اعلایی افزود: طبق مصوبه‌ای که استانداری قزوین در زمینه بیمارستان دولتی از وزارت راه و شهرسازی دارد، باید ساختمان این بیمارستان با تأمین اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال تا پایان خردادماه سال جاری به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: تاکنون در این رابطه سه جلسه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شده که با پیگیری‌های مسئولان این دانشگاه با معاونت راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور، نسبت به تأمین نیرو و پست‌های مصوب نیز موافقت شده است.

اعلایی ادامه داد: فرمانداری آبیک نیز به دانشگاه علوم پزشکی قول مساعد داده است تا از اعتبارات تملک دارایی برای  بخشی از تجهیزاتی که از خارج کشور وارد می‌شود، اقدام کرده و اعتبار لازم را اختصاص دهد.

وی اذعان کرد: هم‌زمان با اتمام ساختمان این بیمارستان دولتی از وزارت بهداشت و درمان نیز نسبت به تجهیز بیمارستان، اقدام لازم صورت می‌گیرد

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول