اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران استانی

برای نخستین‌بار یک بانو در کهگیلویه و بویراحمد رئیس بیمارستان شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مسئولان محلی، رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی گچساران منصوب شد.

برای نخستین‌بار یک بانو در کهگیلویه و بویراحمد رئیس بیمارستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بیمارستان شهیدرجایی گچساران پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی در محل شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.

* تأخیر در خدمات درمانی ضرر جبران‌ناپذیر بر جامعه دارد

فرماندار گچساران در این مراسم اظهار کرد: مدیریت در بیمارستان‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باید به آن توجه شود.

سید اکبر علیزاده ابراز داشت: خدمات‌رسانی در بیمارستان برای کمک به اقشار مختلف مردم بوده و ارزش‌افزوده در شغل مدیریت بیمارستان سلامتی بازیافته بیماران است.

وی گفت: تأخیر پذیری از آسیب‌های جدی در مدیریت بیمارستان است که با توجه به اهمیت بحث سلامت و درمان و با توجه به اینکه مسئله مرگ و حیات در میان است باید به طور کلی حذف شود.

علیزاده تأخیر در خدمات‌رسانی در بخش درمان را سبب آسیب‌‌های جبران ناپذیر به پیکره جامعه عنوان کرد و یادآور شد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران بخش درمان خدمت‌رسانی در کوتاه‌ترین مدت ممکن را در دستور کار خود قرار دهند.

* در بیمارستان شهید رجایی گچساران رقابت‌پذیری وجود ندارد

فرماندار گچساران بیمارستان شهید رجایی را تنها مرکز درمانی در گچساران عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به وجود یک بیمارستان در گچساران، رقابت‌پذیری در این بیمارستان وجود ندارد.

علیزاده یادآور شد: مسئولان و نیروهای بیمارستان باید حس اعتماد و امید به سلامتی را در بیماران تقویت کنند تا بیماران به سمت خشونت کشیده نشوند.

این مسئول در گچساران با بیان ویژگی‌های لازم برای مدیریت بیمارستان ابراز داشت: رئیس بیمارستان باید قطب انسان‌گرایی خود را نسبت به قطب اقتصادی‌اش بیشتر و تقویت کند.

علیزاده خدمات‌رسانی کمی و کیفی به بیماران را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت بیمارستان دانست و از رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی گچساران خواست تا با ایجاد هماهنگی بیشتر با کادر درمانی و خدماتی در راستای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کند.

به گزارش فارس در این مراسم از خدمات سید طاهر حسینی رئیس سابق بیمارستان شهید رجایی گچساران قدردانی و هایده حافظ‌قرآن به عنوان رئیس جدید این بیمارستان منصوب شد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول