اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص اعتبار 100 درصدی برای تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از تخصیص اعتبار صد درصدی برای تکمیل بیمارستان 210 تختخوابی رازی قائمشهر در سال جاری خبر داد.

اختصاص اعتبار 100 درصدی برای تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی نیکزاد در حاشیه بازدید از بیمارستان جایگزین 210 تختخوابی رازی قائمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پروژه در دست ساخت بیمارستان جایگزین رازی 3 میلیارد تومان تقاضای اعتبار شد و وزارت راه و شهرسازی در سال جاری 100 درصد اعتبار به این امر اختصاص خواهد داد.

وی با اشاره به در دست احداث بودن 10 بیمارستان در استان مازندران تصریح کرد: کار ساخت همه این 10 بیمارستان در سال جاری به پایان می‌رسد که بعد از اتمام کار این بیمارستان‌ها با تخصیص اعتبار 3 میلیارد تومان، مرحله اسکلت‌بندی، تاسیسات و نازک‌کاری و محوطه‌سازی بیمارستان رازی قائمشهر نیز در سال 92 به اتمام می‌رسد.

وزیر راه و مسکن و شهرسازی از باز شدن یک فرصت قانونی تحت عنوان ماده دو از محل مازاد بر درآمد نفت خبر داد و تاکید کرد: اگر از این محل بودجه‌ای به وزارت مسکن و شهرسازی برسد صرف کمک به تکمیل پروژه بیمارستان رازی قائمشهر خواهیم کرد.

به گزارش فارس، تاریخ قرارداد و ابلاغ تحویل زمین بیمارستان جایگزین 210 تختخوابی رازی قائمشهر که از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به مازندران است در 18 فروردین سال 88 انجام و مرحله پیشرفت فیزیکی اسکلت بتنی آن 95 درصد اعلام شد که اعتبار لازم برای اتمام اسکلت ساختمان 900 میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول