اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

افتتاح بیمارستان فرقانی تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح بیمارستان فرقانی تا پایان دولت دهم، در صورت تامین شدن اعتبار 55 میلیارد تومانی برای این پروژه خبر داد.

افتتاح بیمارستان فرقانی تا پایان دولت دهم

شمس‌الدین حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت عملیات احداث بیمارستان فرقانی اظهار کرد: این بیمارستان جزو پروژه‌های مهر ماندگار است که باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسد.

وی در ادامه گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم که عملیات عمرانی این بیمارستان تا پایان اسفند امسال و یا فروردین 92 به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز بیمارستان فرقانی افزود: کل اعتبار مورد نیاز این پروژه که دارای زیربنای 24 هزار مترمربع است، 65 میلیارد تومان است و اگر تامین اعتبار صورت گیرد تا قبل از پایان دولت دهم این بیمارستان 500 تختخوابی وارد چرخه بهداشت و درمان قم می‌شود.

وی ضرورت تجهیز این بیمارستان برای خدمت‌‌رسانی به مردم منطقه شهید‌پرور آذر را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: این بیمارستان به نوعی از داخل بازسازی و مقاوم‌سازی شده است و عملیات عمرانی در حال حاضر روند قابل قبولی داشته و با سرعت اجرا می‌شود.

حجازی با اشاره به اینکه این پروژه برای اتمام به 55 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد خاطر نشان کرد: خرید تجهیزات و تاسیسات این پروژه اقدامی گسترده و پروژه‌ای سنگین است و به 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و پیگیر این هستیم که بتوانیم در زمینه تامین تجهیزات نیز با جدیت وارد عمل شویم.

وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار شاهد بهره‌برداری بیمارستان تا پایان دولت دهم خواهیم بود گفت: استاندار قم، رئیس مجلس و نمایندگان مردم قم در مجلس پیگیر این هستند که اعتبار لازم برای این پروژه تامین شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول