اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول:

بیمارستان "نظام مافی شوش"‌ بیمارستان امداد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول گفت: بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش به بیمارستان امداد تبدیل وضعیت می‌شود.

بیمارستان "نظام مافی شوش"‌ بیمارستان امداد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرحیم صائمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش در ماه‌های آینده به بیمارستان امداد این شهرستان مبدل خواهد شد.

وی با اشاره به مقدمات مورد نیاز برای چنین اتفاقی گفت: ابتدا باید بیمارستان 164 تخته خوابه شهرستان شوش ساخته شود و سپس کاربری این بیمارستان را تغییر داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول، افزود: دانشکده علوم پزشکی شهرستان دزفول آماده هرگونه همکاری در زمینه بهداشت و درمان با شهرستان شوش است.

وی افزود: با راه‌اندازی دانشکده پرستاری تحول عظیمی در بخش امنیت سلامت و امنیت بهداشت در شوش ایجاد می‌شود و تحولی در بخش خدمات‌رسانی در بخش سلامت در این شهرستان به وجود می‌آید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول از آغاز فعالیت پزشک خانواده از اول شهریور امسال خبر داد و تأکید کرد: اجرای طرح پزشک خانواده تحولی در بخش نظام ارجاع بیمار است.

شهرستان شوش در شمال خوزستان و در نزدیکی شهرستان دزفول واقع است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول