اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی تنکابن:

ساخت پروژه بیمارستان فوق تخصصی تنکابن شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس مسکن و شهرسازی تنکابن گفت: احداث بیمارستان فوق تخصصی تنکابن با جدیت و شتاب بسیار خوبی در حال انجام است.

ساخت پروژه بیمارستان فوق تخصصی تنکابن شتاب می‌گیرد

حمیدرضا ربیع پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: این بیمارستان در مرحله اجرایی فنداسیون است که ستون‌های طبقه همکف آن هم آرماتوربندی شدند.

وی افزود: زیر بنای این پروژه 16 هزار و 175 مترمربع است و در پنج طبقه ساخته می‌شود و یکی از مجهز‌ترین بیمارستان‌های استان خواهد بود.

ربیع‌پور با اشاره به این‌که سازه بیمارستانی از جمله ابنیه‌هایی است که به لحاظ ایمنی حائز اهمیت است، افزود: در ساخت این بیمارستان نیز به لحاظ اصول فنی و معماری در طراحی و ساخت آن از استانداردهای بسیار بالایی بهره‌گیری شده است به همین علت هفته‌ای سه روز از این پروژه بازدید می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر آن مدیرکل مسکن و شهرسازی استان و رئیس سازمان مجری وزارت راه مسکن و شهرسازی نیز به صورت منظم در زمانبندی کوتاه دو هفته‌ای یکبار از مراحل اجرای این پروژه مهم بازدید می‌کند.

وی تاکید کرد: در تمامی مراحل ساخت این پروژه آزمایش‌های لازم از همه مراحل به ویژه خاکبرداری و خاکریزی، آزمایش بتون و کشش میله‌گرد (تعیین مقاومت) در این پروژه به طور دقیق و فنی انجام می‌شود.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی تنکابن تصریح کرد: اعتقاد دارم مسکن و شهرسازی وظایفی پر اهمیت‌تر از نظارت بر ساخت مسکن مهر دارد و آن نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها و نظام مهندسی در مراحل ساخت و ساز شهری است و در این راستا ما سه پرونده تخلف از سوی مهندسان ناظر و مجری داشتیم که با محرز شدن کوتاهی و قصور در انجام امور نظارتی و فنی، مسئولیت فرد از وی خلع ید شد.

انتهای‌پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول