اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی آمل:

بیمارستان 160 تختخوابی آمل 92 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی آمل گفت: بیمارستان 160 تختخوابی آمل بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیمارستان 160 تختخوابی آمل 92 درصد پیشرفت دارد

محسن غفاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: بیمارستان 160 تختخوابی آمل یکی از پروژه بزرگ و ملی است که با بهره‌برداری و تجهیز آن علاوه بر این شهرستان بلکه مردم استان از آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص این بیمارستان ادامه داد: این بیمارستان بزرگ در ابتدای ورودی به استان مازندران قرار دارد و در امدادرسانی و مداوای بیماران و مجروحان حادثه‌های احتمالی محور مواصلاتی هراز و بخش لاریجان می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

غفاری با اعلام اینکه هم‌اکنون پایان نازک‌کاری این پروژه را شاهد هستیم گفت: در هفته گذشته وزیر مسکن و شهرسازی از نزدیک از این پروژه دیدن کرد و از روند کاری آن نیز رضایت داشت.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی آمل با بیان اینکه این پروژه از سال 1386 کار خود را آغاز کرده و هم‌اکنون بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد یادآور شد: برای بیمارستان 160 تختخوابی آمل اعتبار 140 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شد و ما امیدواریم تا نیمه نخست سال جاری آن را به دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تجهیز تحویل دهیم.

غفاری با اشاره به اینکه تنها کار محوطه‌سازی و ورودی راه ارتباطی این بیمارستان در حال انجام است یادآور شد: در این شهرستان سه بیمارستان دولتی، چند بیمارستان خصوصی و مراکز جراحی محدود وجود دارد.

وی درباره دیگر پروژه‌های اداره مسکن و شهرسازی ابراز داشت: مدت زیادی است که کار ساخت بیمارستان وانا به اتمام رسیده، ولی تا کار تجهیز و تکمیل پرسنل‌اش انجام نشود نمی‌توان آن را افتتاح کرد.

این مسئول گفت: پروژه شهرسازی و طرح جامع دابودشت نیز 90 درصد پیشرفت کار داشته و تهیه طرح جامع شهرهای گزنگ و رینه در مرحله عکسبرداری هوایی و تبدیل به نقشه در بخش‌های میدانی قرار دارد.

غفاری با اعلام اینکه توسعه و تجهیز ساختمان فرمانداری آمل نیز با اعتبار 340 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده متذکر شد: تکمیل مسجد مسکن مهر 541 واحدی آمل در دستور کار ما قرار دارد که تا سقف اول پیشرفت داشته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد سال 91 سال ویژه‌ای در بخش مسکن مهر این شهرستان است که امیدواریم پروژه‌های بزرگ مسکن مهر آمل کار خود را به اتمام برساند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول