اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سراب خبر داد

اتمام کارهای ساختمانی بیمارستان 160 تختخوابی سراب

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سراب از اتمام کارهای ساختمانی بیمارستان جدید 160 تختخوابی این شهرستان تا پایان شهریور سال‌جاری خبر داد.

اتمام کارهای ساختمانی بیمارستان 160 تختخوابی سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدباقر اسدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پروژه احداث بیمارستان جدید 160تختخوابی سراب و باند دوم آزاد‌راه "سراب - بستان‌آباد" در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفتند.

وی با تشکر از استاندار و نیز دستیار ویژه رئیس‌جمهور در طرح‌های مهر ماندگار اظهار کرد: در قالب طرح‌های مهر ماندگار مقرر شده که تا پایان شهریور‌ماه سال‌جاری کارهای ساختمانی بیمارستان در حال احداث سراب خاتمه یابد و این طرح به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده شود.

اسدی ادامه داد: احداث بیمارستان 160 تختخوابی سراب از مصوبات سفر هیئت دولت به این شهرستان است که در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع در 14 بخش درمانی و 4 طبقه در حال اجراست.

وی از افتتاح فاز دوم آزادراه مسیر "سراب - بستان‌آباد" تا پایان سه ماهه اول سال 92خبر داد و تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح یکی از طرح‌های تاثیرگذار در توسعه و عمران منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری سراب در مورد طرح نفلین سینیت سراب گفت: مکاتبات متعددی در این زمینه برای تسریع در اجرای پروژه به عمل آمده و امید می‌رود با تلاش‌های صورت گرفته گام‌های مهمی برای پیشرفت این طرح بزرگ ملی برداشته شود.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول