اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین:

قطار آموزش بسیج روی ریل تربیت حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین گفت: قطار آموزش بسیج روی ریل تربیت حرکت می‌کند و تربیت، رویکرد و اساس آموزش را تشکیل می‌دهد.

قطار آموزش بسیج روی ریل تربیت حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام سعید دسمی در جمع مربیان تربیتی قم گفت: اساس رویکرد فعالیت‌های بسیج در کنار ماموریت‌های محوله، رشد و حرکت دادن بسیجیان به سوی تربیت و تعالی قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه رابطه تعلیم و تربیت با سایر فعالیت‌ها در بسیج یک رابطه طولی است افزود: ورود هر فرد به بسیج قرار گرفتن او در یک فرآیند تربیتی است.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: از زمان ورود هر فرد به مجموعه بسیج، در یک دوره زمانی معقول و به صورت پلکانی و گام به گام به لحاظ بینش، بصیرت و معرفت آنچه مورد نیاز است در مسیر تربیت او قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امر تربیت القای مفاهیم درونی ارزشی، رصد رفتار و داشتن حوصله است و تربیت در مقایسه با آموزش کاری دائمی و طاقت‌فرساست.

دسمی با بیان اینکه اصل کار بسیج پیوند با مساجد است گفت: حتی آموزه‌های دینی مثل احکام و نماز را باید در بستر تربیت محقق کنیم و این رسالت اصلی مربیان بسیج است.

وی ادامه داد: تلاش ما در بسیج این است که نمره تربیت هر فرد ورودی به مجموعه بسیج را به طور منطقی و قابل قبول با شیبی ملایم ارتقا دهیم.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: به دلیل اهمیت موضوع تربیت، در دوره‌های مربیان بسیج حدود 40 کتاب تربیتی از استاد مطهری تدریس می‌شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول