اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: به همت دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران چهارم خردادماه برگزار می‌شود.

نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: شهدا ریشه و اساس تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و قطره قطره خون شهدا ثبات، پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است.

* فراموشی اهداف شهدا سبب افتادن در سراشیبی سقوط می‌شود

 کرمی با بیان اینکه در نظام اسلامی شهید زنده بوده و شهادت همیشه وجود دارد، افزود: شهادت مرز و جغرافیا نمی‌شناسد همیشه و همه جا اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: جوانان ما در جنگ هشت ساله و تحمیلی دنیای استکبار جانفشانی کردند و امروز نیز در راه پیشرفت علمی و هسته‌ای ایران اسلامی شهادت را افتخاری مقدس می‌دانند.

کرمی شهدا را ولایتمدارترین و وفادارترین افراد به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: فراموشی یاد و خاطر شهدا و عدم درک اهداف عالی و مقدس آنها سبب دوری از اصل انقلاب و افتادن در سراشیبی سقوط می‌شود.

امام جمعه موقت گچساران و رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزاری مراسم‌های مختلف گرامیداشت یاد و خاطر شهدا در مناسبت‌های مختلف و ترویج و گسترش فرهنگ شهادت و بیان اندیشه و اهداف شهدا را برای نسل امروزی لازم و ضروری دانست و از مسئولان خواست تا در این زمینه کوتاهی نکنند.

کرمی با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام در گچساران گفت: اولین یادواره شهدای گمنام در گچساران با حضور سخنران کشوری سردار نوعی‌اقدم از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و با مداحی استاد محمدحسن کردی از مداحان برتر کشوری از خوزستان و نیز با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: پخش کلیپ شهدا، روایت خوانی، بیان خاطرات شهدا از زبان خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم معنوی است.

* دعوت برای حضور عموم مردم در اولین یادواره شهدای گمنام گچساران

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: مراسم اولین یادواره شهدای گمنام در گچساران پنج‌شنبه چهارم خرداد همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در جوار مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار می‌شود.

کرمی از عموم مردم انقلابی و ولایت‌مدار گچساران خواست تا با شرکت در این مراسم یک بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.

وی یادآور شد: سرویس ایاب و ذهاب از مرکز شهر به سمت دانشگاه و بالعکس برای عموم مردم آماده و مهیا است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول