اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل:

نخستین یادواره شهدای هنرمند آمل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: نخستین یادواره شهدای هنرمند آمل صبح پنجشنبه در این شهرستان برگزار می‌شود.

نخستین یادواره شهدای هنرمند آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل محمد محمدی صبح امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی تئاتر در این شهرستان با بیان اینکه ترافیک برنامه‌ها در اردیبهشت ماه فرصت برگزاری یک همایش مناسب برای تئاتری‌ها را از این اداره سلب کرده گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم برنامه‌های بهتری در این زمینه برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برخی انتقادها در حوزه تئاتر را جدی بگیریم افزود: این انتقادها باید راهگشا بوده و بتواند بخشی از مشکلات در این زمینه را رفع کند.

محمدی ابراز داشت: در سال‌های اخیر تئاتر آمل رو به افول بوده و این افت شایسته تئاتر آمل نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه آمل از گذشته‌های دور توانایی فراوانی در حوزه تئاتر داشته افزود: باید زمینه‌هایی برای استفاده از تحصیل‌کرده‌های این حوزه فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با تاکید بر اینکه این توانایی در تئاتر آمل وجود دارد که بتواند پیشرفت بیشتری داشته باشد گفت: برخلاف سایر شهرها همواره فضا و امکانات در اختیار گروه‌های نمایشی گذاشتیم تا بتوانند با فراغ بال به برنامه‌های خود بپردازند.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند این شهرستان خبر داد و افزود: این همایش صبح پنج‌شنبه در آمل صورت می‌گیرد که امیدواریم هنرمندان در این همایش حضور فعالی داشته باشند.

محمدی با تاکید بر افزایش کیفیت اجراهای نمایش در این شهرستان متذکر شد: اگر چه بسیاری از مسئولان از هنرهای نمایشی استقبال و حمایت نمی‌کنند، ولی باید خودمان را به آنها نشان دهیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید هنرمند متعهدی باشیم تا بتوانیم حمایت‌ها را جذب کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول