اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورامین:

گلزار شهدای گمنام نگین درخشان ورامین است

خبرگزاری فارس: شهردار ورامین با اشاره به ویژگی‌های مجموعه شهدای گمنام گفت:‌ مجموعه گلزار شهدای گمنام، نگین درخشان شهر ورامین است.

گلزار شهدای گمنام نگین درخشان ورامین است

رضا کارخانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، از افتتاح مجموعه گلزار شهدای گمنام شهر ورامین خبر داد و گفت: به‌زودی این مجموعه به‌عنوان یکی از زیباترین و بزرگترین گلزارهای شهدای گمنام کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار ورامین افزود: شهدا افتخارات این نظام و کشور بوده و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها وظیفه ما است. در نشر اندیشه و آرمان‌های والای آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه عمرانی مجموعه گلزار شهدای گمنام این شهر خاطرنشان کرد: گلزار شهدای گمنام، افتخار و نگین درخشان منطقه ورامین بوده و از همین رو طرح احداث مجموعه فرهنگی و مذهبی این گلزار را در چند فاز طراحی و فعالیت عمرانی آن را از سال 1388 آغاز کردیم.

کارخانه عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال، در سه فاز، مستحد ثاتی از جمله گنبد و بنای گلزار، خانه عالم، سر درب ورودی، کف‌سازی محوطه، سرویس بهداشتی، سالن دار‌القرآن، حسینیه ثارالله احداث شده است.

شهردار ورامین در پایان خاطرنشان کرد: گلزار شهدای گمنام ورامین رنگ و بوی شهر ورامین را دگرگون و معطر ساخته و این مجموعه فرهنگی، نگین درخشان شهر ورامین شده است.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول