اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفأل وزیر اقتصاد به وصیت‌نامه شهدا

خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد و دارایی با تجلیل از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران تفألی هم به وصیت نامه شهدا زد.

تفأل وزیر اقتصاد به وصیت‌نامه شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید شمس‌الدین حسینی با حضور در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه جشنواره یکصدمین سفر استانی، ضمن تجلیل از خدمات این نهاد، تفألی هم به وصیت‌نامه شهدا زد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با حضور در غرفه بنیاد که در نمایشگاه جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت برگزار شد، با فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران آشنا شده و از خدمات این نهاد تجلیل به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید، وی بعد از گفتن اسم و مشخصات خود از نرم افزار تفأل به وصیت‌نامه شهدا، قسمتی از وصیت‌نامه شهید محمدرضا کدخدایی (شهید 19 ساله) را نیز به‌عنوان هدیه دریافت کرد که متن آن به این شرح است:

نامه‌ای از بهشت به برادرم سید شمس‌الدین حسینی:

«سخن آخرم با جوانان سلحشور و مکتبی می‌باشد. ای جوانان متعهد و حزب‌اللهی، چون ابر باشید بر مستضعفان ببارید و شمشیری باشید که بر مستکبران فرود آیید و نوری باشید که ظلمت جهل را بزدائید و روحی باشید که جامعه را زنده کنید؛ چون سیل بخروشید و کاخ‌های ستم را ویران کنید و چون آتش شعله کشید و خانه حیات توطئه گران را بسوزانید.»

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول