اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستاد بازسازی مقبره شهدای اردهال مطرح کرد

نشستن گرد غربت بر قبور شهدای اردهال

خبرگزاری فارس: مدیر ستاد بازسازی مقبره شهدای اردهال کاشان با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان گفت: قبور این شهدا در غربت و مظلومیت به سر می‌برد.

نشستن گرد غربت بر قبور شهدای اردهال

مجید علیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: کم‌توجهی مدیران و مسئولان آستان امامزاده سلطانعلی‌بن محمد باقر(ع) نسبت به قبور شهدا موجب شده پس از گذشت چندین سال از پایان دوران دفاع مقدس قبور آنها در غربت و گمنامی باشد.

وی با اشاره به نارضایتی خانواده شهدای اردهال از بی‌توجهی نسبت به قبور این شهدا افزود: به دلیل ناآگاهی مردم و تفکیک نشدن قبور شهدا از دیگر مکان‌های حوالی حرم مطهر شاهد رفتارهای ناشایست توسط برخی از زوار آستان این امامزاده واجب‌التعظیم هستیم.

به گفته وی به دنبال اعتراضات و پیگیری های صورت‌ گرفته در سال گذشته ممنوعیت اتراق زائران در قبور شهدا اعلام و اجرا شد اما در سال‌جاری دوباره شاهد لغو این قانون هستیم.

مدیر ستاد بازسازی مقبره شهدای اردهال کاشان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین معضلات منطقه اردهال که زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات دیگر شده این است که بخش‌های مختلف این منطقه زیر نظر دو استان اصفهان و مرکزی اداره شده و این امر موجب می‌شود تا امور منطقه بین این دو استان رد و بدل شده و به تأخیر افتد.

وی یادآور شد: به دلیل واقع شدن قبور شهدا در نقاط مختلف منطقه اردهال مشکل در ساماندهی نشدن این قبور نیز مؤثر بوده است.

علیخانی عنوان کرد: با تشکیل ستاد بازسازی مقبره شهدای اردهال در حوزه هنری کاشان و پیگیری‌های صورت گرفته در سال‌جاری مقرر شده قبور این شهدا از محل اعتبارات ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان ساماندهی شود.

وی با اشاره به بازدید جمعی از هنرمندان کاشانی از قبور شهدای اردهال بیان داشت: در نظر داریم در طرح ساماندهی قبور این شهدا از طراحی و معماری هنرمندان این شهرستان استفاده کنیم لذا نخستین جلسه برنامه‌ریزی در این زمینه با حضور هنرمندان، کنار قبور شهدای اردهال تشکیل شد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول