اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

ایران با داشته‌های فرهنگی خود به قلدران روزگار سیلی می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در روزگار هجوم قلدران از معبر فرهنگ، ایران اسلامی با داشته‌های فرهنگی خود سیلی محکمی را به دشمن می‌زند.

ایران با داشته‌های فرهنگی خود به قلدران روزگار سیلی می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی در مراسم شب شعر "عطر خوشبوی شهید" اظهار داشت: امروز یکی از رسالت‌‌های سنگین شهدا به دوش ما، رهروی از آنهاست.

وی افزود: شهدا در روزگار خود تمام داشته خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند و برای صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های اسلام در مقابل دنیای زورگو ایستادند و از تمامیت جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کردند.

سعیدی گفت: شهدا درسی به بشریت دادند که تا قیام قیامت قطعاً اگر این راهی که ترسیم و طریقی را که طی کرده‌اند، بازماندگان قافله شهدا آن پیام را ابلاغ کنند، هیچ قلدر و زورگویی نمی‌تواند در زمان خودش ادعای زورگویی و قلدری کند.

وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی در حالی در عزتمندترین جایگاه قرار گرفته است که در کره خاکی به جز خدای متعال و داشته‌های خودش که همین جوانان و مردان و زنان مجاهدش بود به کس دیگری تکیه نداشت و با عزم و جزم در نهایت صلابت با اقتدا به رهبری از حاکمیت خودش دفاع کرده است.

سعیدی بیان کرد: امروز می‌بینیم، این عزم و اراده روز به روز نظام و مردمان ما را در پیشگاه جهانیان عزیز و عزیزتر می‌کند و دشمنان و معاندان آنان که در مقابل این نور الهی خواستند به ظاهر با اشاره‌های خودشان نور الهی را خاموش کنند، ذلت و خواری به سراغ آنان آمده و روز به روز آنان یکی پس از دیگری از این صحنه عالم و کشور داری ساقط می‌شوند.

وی عنوان کرد: امروز، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا رهروی راه شهدا بودن است.

سعیدی بیان کرد: امروز تمسک به آرمان‌های شهدا و تبیین اندیشه‌های و وصایای آنها و همچنین نکوداشت یاد شهدا راهی است که به عزت ما در عرصه حیات دنیا و آخرت می‌افزاید و این راهی است که ما را به بالاترین درجات انسانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: امیدواریم، خداوند به ما کمک کند که در نکوداشت یاد شهدا و گرامی‌داشت اندیشه شهدا بتوانیم، توان خود را به کار گیریم.

وی افزود: ما از هنرمندان انتظار داریم، آثار بیشتری را درباره شهدا تولید کنند.

سعیدی ابراز داشت: ما در روزگار هجوم قلدران از معبر فرهنگ، با داشته‌های فرهنگی خود سیلی محکمی را به دشمن می‌زنیم.

وی عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که در روزگاری که دشمن در فضای سایبر و اینترنت رعب و وحشتی که برای دنیای بشری و آزادی‌خواهان مؤمن و مسلمانان ایجاد کرده بود، توانستیم، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و رعب و وحشت در جنگ سایبری را در دل قدرت‌های جهانی و صهیونیست‌های جنایتکار و آمریکای قلدر بیندازیم.

به گزارش فارس، شب شعر "عطر خوشبوی شهید " به مناسبت پاسداشت شهدا و یادمان شهیدان شاعر ماشاءالله صفاری "بندری سیرجانی" و حسین ارسلانی "رخشا" همزمان با برگزاری نخستین کنگره شهدای تبلیغات لشکر 41 ثارالله برگزار شد.

انتهایی پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول