اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک حرکت ارزشی انجام شد

تقدیم جام قهرمانی سپاهان به شهدا

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان در یک حرکت ارزشی جام قهرمانی لیگ یازدهم را به شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز تقدیم کرد.

تقدیم جام قهرمانی سپاهان به شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال فولاد سپاهان تیم فوتبال سپاهان که سومین قهرمانی خود را جشن گرفتند، پیش از ظهر امروز با حضور در گلستان شهدای اصفهان چهارمین قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را به این قهرمانان ابدی تقدیم کردند.

در این ویژه‌برنامه که به همت واحد فرهنگی روابط عمومی باشگاه و با همکاری بسیج ورزشکاران، بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، طلایی‌پوشان پس از قرائت زیارت‌نامه شهدا، با آرمان‌های این قهرمانان همیشه جاوید تجدید بیعت کردند.

سپاهانی‌ها بر سر مزار شهیدان حسین ملاافضل، محمدسعید هاشمی و حسن غازی سه بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، رفتند و قهرمانی سپاهان را به آنها تبریک گفتند.

بازیکنان و کادر فنی سپاهان هم‌چنین بر سر مزار سردار شهید خرازی، سردار احمد کاظمی و شهید ردانی‌پور حاضر شده و جام قهرمانی و دسته‌های گل‌های زرد رنگ خود را بر سر مزار این عزیزان قرار دادند.

خانواده شهید غازی کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان، به پاس قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ امسال، لوح یادبودی را به کاپیتان محرم نویدکیا اهدا کردند.

سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال سپاهان که از مداحان اهل‌بیت است، سرود کجایید ای شهیدان خدایی را در گلستان شهدا اجرا کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول