اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاضل لاریجانی خبر داد

راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی نانو و بیوتکنولوژی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از را‌ه‌اندازی مرکز تحقیقاتی نانو و بیوتکنولوژی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی نانو و بیوتکنولوژی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فاضل لاریجانی عصر امروز در دیدار استاندار مازندران با اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی با اشاره به اینکه دانشگاه را محل خلق اندیشه‌ها و ایده‌های جدید تعریف می‌کنند، یادآور شد: دانشگاه آزاد آمل با 6 هزار و 700 دانشجو و 200 عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌های مطرح استان است.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت علمی سرمایه‌های این دانشگاه هستند، افزود: ارتقای این واحد دانشگاهی با ظرفیت‌های موجود از ضروریات است.

لاریجانی با اعلام اینکه بر کاربردی بودن پژوهش و تحقیق در دانشگاه‌ها تاکید دارم، بیان کرد: باید تحقیقات در جامعه مفید باشد و بتواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی برای جذب بهترین پژوهش، مقاله، پایان‌نامه در سطح دانشگاه و منطقه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اعلام اینکه تقویت تسهیلات تکمیلی از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی است، گفت: تلاش می‌کنیم در زمینه نانو و بیوتکنولوژی نیز رشته‌هایی در این واحد ایجاد کنیم.

وی افزود: ایجاد مرکز تحقیقاتی نانو و بیوتکنولوژی که از رشته‌های میان رشته‌ای است نیز در اهداف سال جدید دانشگاه قرار دارد.

لاریجانی با بیان اینکه ایجاد مرکز مطالعات اسلامی نیز باید در این واحد مورد توجه باشد، بیان کرد: این دستاوردها با تلاش تمامی گروه‌های مختلف مرتبط با این دانشگاه رخ می‌دهد.

انتهای‌ پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول