اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی پروفسور محمدرضا مظفری

نشست ‌«نانوبیوتکنولوژی و کاربردهای صنعتی آن» برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست علمی با عنوان «نانوبیوتکنولوژی و کاربرد آن در صنعت» با سخنرانی پروفسور محمدرضا مظفری در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

نشست ‌«نانوبیوتکنولوژی و کاربردهای صنعتی آن» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، در این مراسم که رئیس و معاون پژوهشی و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز حضور داشتند پیرامون کاربرد بیوتکنولوژی در صنعت از جمله تولید دارو، مواد خوراکی، آرایشی و ... مطالبی بیان شد.

پروفسور مظفری، بیوتکنولوژی را «زیست‌فناوری» و مفهوم آن را استفاده از موجودات زنده در حل مسائل و مشکلات زندگی انسان عنوان کرد و ضمن تشریح ساختار سلول‌های زنده، مطالبی در مورد چگونگی ساخت داروها و تأثیر آنها بر بدن بیماران عنوان کرد. 

پروفسور محمدرضا مظفری دارای مدرک دکتری داروسازی نانو و فوق‌دکتری از کشور نیوزیلند است و در دانشگاه‌های انگلستان، نیوزیلند، مالزی، ترکیه و ایران دارای سابقه تدریس است.

وی دارای بیش از 100 مقاله علمی و 3 ثبت اختراع بین‌المللی می‌باشد و در صنایع بیوتکنولوژی در استرالیا فعالیت داشته و مشاور دارویی چند شرکت در ایران و کشورهای دیگر است.

در کارنامه علمی پروفسور مظفری تألیف پنج جلد کتاب نیز دیده می‌شود که چهار جلد آن به زبان انگلیسی است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول