اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساری و میاندرود در مجلس:

مدارس باید به تکنولوژی نوین مجهز شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس باید به تکنولوژی نوین مجهز شوند.

مدارس باید به تکنولوژی نوین مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید رمضان شجاعی‌کیاسری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز ناحیه دو مرکز مازندران، کار خیران را گامی برای ماندگاری دانست و اظهار داشت: نیت خیر خیران مدرسه‌ساز ریشه در باورهای اسلامی دارد که این خدمات شایسته، آنان را در دو جهان ماندگار می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تعهد و تنوع کار خیران در شهرستان ساری افزایش یابد، تصریح کرد: خیران علاوه بر داشتن تمکن مالی انسان‌های کریمی هستند که کرامت آنان منشا خیر در فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی است.

شجاعی‌کیاسری اضافه کرد: وقتی خیری تنها آرزویش کاری ماندگار برای پیشرفت جامعه است، همه باید برای تحقق اهداف خیران گام برداریم.

این مسئول متذکر شد: خیران می‌خواهند خوشنام باشند و این گام مثبت را برای فرزندانی بر می‌دارند که سرمایه و سرنوشت‌سازان جامعه اسلامی هستند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به مجهز شدن مدارس از تکنولوژی نوین اشاره کرد و اذعان داشت: خیران مدرسه‌ساز حمایت خود را به بخش هوشمند‌سازی مدارس اختصاص دهند که این مهم بخش اصلی فراگیری علم جدید است.

وی در پایان متذکر شد: با بها دادن به کرامت و بزرگی خیران مدرسه‌ساز این نیت خیر آنان آثار تربیتی و تشویقی برای سایر افراد دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول