اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راهور خواستار شد

استفاده از تکنولوژی‌های جدید رانندگی در مسیر ترانزیتی شرق

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راهور یکی از مسائل مهم در راستای توسعه ترانزیت در محور شرق و ایجاد امنیت در این بخش را استفاده از تکنولوژ‌ی‌های جدید در بخش کنترل رانندگان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.

استفاده از تکنولوژی‌های جدید رانندگی در مسیر ترانزیتی شرق

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تقی مهری عصر امروز در نخستین نشست تخصصی همایش بین‌المللی خراسان‌جنوبی ترانزیت و توسعه محور شرق اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم برای توسعه هر منطقه‌ای بحث امنیت است.

وی ادامه داد: امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد گسترش امنیت در همه ابعاد هستیم این در حالی است که در بدو پیروزی انقلاب چنین امنیتی در کشور وجود نداشت و این مرهون تلاش همه مسئولان است.

جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه استان‌های شرقی در مباحث امنیتی دارای اهمیت زیادی هستند، تصریح کرد: استان‌های شرقی به ویژه خراسان‌جنوبی، رضوی و سیستان و بلوچستان به دلیل هم‌مرزی با کشورهای همسایه شرقی ایران از نظر امنیتی دارای اهمیت هستند.

مهری ادامه داد: همچنین وجود برخی از بیگانگان در این منطقه این اهمیت امنیتی را دوچندان می‌کند علاوه بر این پهناور بودن این استان‌ها عامل امنیتی دیگری است که باید برای توسعه ترانزیت از این محور مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر برای برقراری نظم و امنیت در این محورها که از نظر ترانزیتی دارای اهمیت است اقدامات زیادی را انجام داده است که امروز شاهد موفقیت‌های زیادی در این عرصه هستیم.

جانشین رئیس پلیس راهور ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته ما امروز شاهد این هستیم که در ابعاد امنیتی که هم شامل مباحث انتظامی است و هم ایمنی در مقایسه با سایر کشورهای همسایه از وضعیت خوبی برخوردار باشیم.

مهری تصریح کرد: ما امروز در بعد امنیتی در محور ترانزیت شرق با کمترین مشکل مواجه هستیم که برای توسعه این محور باید به نکاتی از جمله نهادینه کردن قوانین و مقررات، ارتقاء فرهنگ عمومی، آموزش و استفاده از صنعت بیمه توجه بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول