اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ـ 2

موسوی‌دهموردی: فتح خرمشهر کمر دشمن را شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بهبهان گفت: فتح خرمشهر برای دشمن بعثی و همه حامیانش سنگین بود و کمر آنان را شکست.

موسوی‌دهموردی: فتح خرمشهر کمر دشمن را شکست

حجت‌الاسلام علی موسوی‌دهموردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس یک رویداد بزرگ در تاریخ انقلاب است که بار دیگر توان غلبه ایمان بر سلاح را به خوبی به همه نشان داد.

وی افزود: هیچ‌ کس باور نمی‌کند که رژیم بعثی عراق با تمام قوا و امکانات و همچنین حمایت 40 کشور عربی در حملات گسترده خود علیه ایران شکست بخورد و با مقاومت 34 روزه مردم خرمشهر مواجه شود.

امام جمعه موقت بهبهان مقاومت 34 روزه مردم خرمشهر در برابر دشمن را یک معجزه دانست و گفت: مردم خرمشهر با دست خالی در برابر حملات گسترده دشمن ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: هر کجا که امام راحل (ره) دستور استقامت داد رزمندگان اسلام استقامت کردند و با این ایستادگی و مقاومت بود که حقوق ملت ایران تثبیت شد.

موسوی‌دهموردی خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر به حدی برای دشمنان قسم‌خورده ما سنگین بود که کمر نیروهای بعثی را شکست و از این شکست روحیه خود را باختند.

وی در پایان سخنان خود به مصرف بهینه انرژی اشاره کرد و ضمن تأکید بر رعایت صرفه‌جویی تصریح کرد: با توجه به گرمای بیش از حد هوا و کمبود آب، موضوع صرفه‌جویی در مصرف انرژی و به خصوص آب، بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد تا مشکلی برای دیگران پیش نیاید.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول