اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر - 1

حسینی: اجلاسیه زنان مقاومت در خرمشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، یکم خردادماه اجلاسیه زنان مقاومت در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

حسینی: اجلاسیه زنان مقاومت در خرمشهر برگزار می‌شود

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر از جایگاه و اهمیت والایی در تداوم نظام و انقلاب ایران اسلامی برخوردار است.

وی افزود: باید این روز بزرگ را ارج نهاد و گرامی‌ داشت.

فرماندار خرمشهر با اشاره به برگزاری اجلاسیه زنان مقاومت به‌ مناسبت این روز پرافتخار در خرمشهر خاطر نشان کرد: اجلاسیه زنان مقاومت، یکم خردادماه سال جاری در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سوم خرداد یک حماسه ملی است؛ اگر حضور ملت در صحنه جبهه‌های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی تحقق می‌یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی صورت می‌گرفت.

حسینی عنوان کرد: به حق می‌توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو گرامیداشت حضور مردمی در همه صحنه‌هاست.

وی همچنین تصریح کرد: اگر امروز در هر شهر و روستا از گلزار شهیدان گذر کرده و تاریخ نقش بسته بر سنگرها را مرور کنیم، خواهیم دید که مجموعه شهیدان سوم خرداد 1360 الگویی کوچک از ملت مقاوم ایران است که همچون سپهری‌ پر ستاره می‌درخشد.

فرماندار خرمشهر گفت: شادی‌های به یاد ماندنی خودجوش و سراسری پس از آزادسازی خرمشهر نیز برگ دیگری از این حماسه ملی بود و نشان داد که مردم سراسر بلاد ایران اعم از آن‌که هرگز خرمشهر را به چشم دیده باشند یا نه چگونه از شنیدن خبر این پیروزی ساعت‌ها به پایکوبی پرداختند و رفتن دشمن اشغالگر را از خاک میهن جشن گرفتند.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری کنگره، یادواره و همایش‌هایی در زمینه دفاع مقدس مشارکت و حمایت همگانی دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: عملیات بیت‌المقدس از جمله حیاتی‌ترین و مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است و شهیدانی چون جهان‌آرا، جان خود را در این عملیات فدای دفاع از خاک وطن و حفظ نظام اسلامی کردند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول