اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم تاکید کرد

ساماندهی برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر در جهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: زنده نگه‌داشتن حماسه خرمشهر از وظایف ما بوده و باید برای این وظیفه مهم برنامه‌های خوبی را ساماندهی و اجرایی کنیم.

ساماندهی برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داود ملکوتی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد شهرستان جهرم اظهار داشت: سوم خرداد روز حماسه‌سازی و غرورآفرینی ملت ایران است و باید تلاش کنیم آیین بزرگداشت آن هرچه باشکوه‌تر برگزار شود. 

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی از فتح خرمشهر کلید خورده است، گفت: این روز حماسی به عنوان یک نماد و الگو برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است و مسلمانان از این روز تاریخی الگوبرداری می‌کنند. 

فرماندار جهرم با بیان اینکه رزمندگان اسلام با فداکاری و از خودگذشتگی حماسه فتح خرمشهر را آفریدند، ابراز داشت: بزرگترین امتیاز رزمندگان این است که نامشان همواره با طراوت در تاریخ ایران و اسلام عزیز ماندگار است چرا که با نثار جان خود باعث شدند که این روز حماسی شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما خادم رزمندگان، شهدا، و خانواده آن‌ها هستیم و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ادامه‌دادن راه آن‌ها از وظایف ما بوده و باید برای این وظیفه مهم برنامه‌های خوبی را ساماندهی و اجرایی کنیم. 

ملکوتی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از خون شهدا پاسداری کنیم و با برنامه‌ریزی متناسب حماسه رزمندگان و ارزش‌های این روز را به نسل جوان انتقال دهیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول