اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط‌عمومی و بین‌الملل کرمانشاه

فراخوان مقاله بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در استان کرمانشاه منتشر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: فراخوان مقاله در برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه آغاز شده است.

فراخوان مقاله بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در استان کرمانشاه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه نورالله حسینی اظهار کرد: با شکرگزاری به درگاه ایزد منان پس از سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در 20 مهر‌ماه سال گذشته و پیرو دستور معظم‌له، برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در استان کرمانشاه در برنامه کاری مسئولان و مدیریت ارشد استان قرار گرفت.

حسینی افزود: خوشبختانه به‌منظور محقق ساختن عنایت ویژه مقام معظم رهبری در خصوص امر برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاس صورت گرفته و کمیته‌های مختلف آن در استان نیز تشکیل شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به پرتال استانداری کرمانشاه مراجعه کنند و در لینک طراحی شده در این خصوص اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: دبیرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و بهره‌مندی از رای و اندیشه صاحب‌نظران، اندیشمندان، محققان و پژوهشگران و تجلیل از صاحبان آثار برتر، نسبت به فراخوان مقاله اقدام کرده است.

حسینی بیان داشت: از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود مقالات خود را بر اساس محورها و موضوعات پیشنهادی نماز و نهضت مسجد‌سازی، امام جماعت شایسته، نماز و اخلاق‌ اسلامی تهیه و به آدرس www.namaz.ir ارسال کنند.

به گفته مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در استان نتایج فراخوان در تاریخ 10 شهریور ماه سال‌جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اقامه نماز و دیگر سایت‌های مربوطه از جمله پرتال استانداری کرمانشاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول