اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری

فراخوان اجلاسیه نماز در چهارمحال و بختیاری تمدید شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت شرکت در فراخوان اجلاسیه ملی نماز و تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خادمان نماز در دفاع مقدس در این استان تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال‌جاری خبر داد.

فراخوان اجلاسیه نماز در چهارمحال و بختیاری تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه نماز در این استان، اظهار داشت: این همایش برای اشاعه فرهنگ نماز و شهادت، تبیین نقش معنویت در جبهه و معرفی رمز موفقیت رزمندگان اسلام به نسل سوم انقلاب، ‌سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر در مصلای شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: پیشکسوتان، رزمندگان، ایثارگران  و خادمان نماز دفاع مقدس تا بیستم اردیبهشت ماه سال‌جاری مهلت دارند آثار خود را شامل خاطرات، عکس، فیلم که پیرامون نماز از هشت سال دفاع مقدس دارند به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.

سرافراز با اشاره به احادیثی از ائمه(ع) در ارتباط با اهمیت و منزلت نماز، گفت: از دیدگاه اسلام و ائمه(ع) نماز منزلت رفیعی دارد که هیچ عمل عبادی به آن نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: بنابر روایات اسلامی قبولی نماز در پیشگاه الهی موجب قبولی دیگر اعمال شده و در این دنیا نیز باعث می‌شود تمامی ابعاد زندگی انسان اعم از فردی و اجتماعی اصلاح شود.

وی خاطر‌نشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله نماز جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است و دشمنان به همین منظور به دنبال جدایی جوانان از این فریضه الهی هستند.

سرافراز اضافه کرد: آنچه که موجب شد انقلاب اسلامی در برابر تهاجم نظامی و فرهنگی بیگانگان مقاومت داشته باشد، توجه به اقامه نماز و ارزش‌های الهی در سطح جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان از سال‌ها پیش برای مقابله با دین برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: هدف آنان ترویج مظاهر شیطان‌پرستی در جامعه است و ما باید به‌ دنبال مقابله با این عمل دشمنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری توجه به نماز را تنها مانع قدرتمند در برابر دسیسه‌های دشمنان دانست و گفت: اگر آموزه‌های دینی به ویژه فرهنگ اقامه نماز جماعت در جامعه نهادینه شود؛ جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان مصون می‌ماند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول