اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد:

تشکیل کمیته پیگیری مصوبات اجلاس سراسری نماز

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهرگفت: تشکیل کمیته پیگیری مصوبات و پیشنهادات اجلاسیه نماز می‌تواند یکی از کارهای بزرگ این اجلاسیه باشد.

تشکیل کمیته پیگیری مصوبات اجلاس سراسری نماز
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه بیستمین اجلاسیه سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: این اقدام می‌تواند اجلاس را از بعد نظری به کاربردی تغییر دهد.
وی افزود: از دولت و مجلس انتظار داریم بدون هیچگونه درنگ در عرصه طرح مصوبات نماز و مسجد با اولویت فرهنگ نماز برنامه‌ریزی و عمق دهی به آن را در دستور کار خود قرار دهد.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اگر نماز نهادینه شود بسیاری از هزینه‌های دولت در زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.
صفایی بوشهری اضافه کرد: به مساجد رسیدگی کنید وقتی خانه خدا آباد شود، جامعه هم آباد می‌شود.سستی در این کار ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری در فضای کشور ایجاد می‌کند.
امام جمعه بوشهر گفت: مسجد در استان بوشهر محور است به همین خاطر فرهنگ دینی در این استان نهادینه است.
صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: مسجد دارای حریم الهی و حرمتی ارزشی است به همین خاطر جوانان استان بوشهر قلبشان پر از محبت و ایمان به خدا، فکرشان الهی و قدمشان ولایی است.
وی گفت: وجود دو شاخصه فرهنگ دینی، مقاومت و بیداری مردم استان ولایتمدار بوشهر موجب شده این استان را استانی ممتاز قرار دهد.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: این استان می‌رود با اندیشه‌های مقام معظم رهبری و برنامه‌های دانش بنیان دینی در سرزمین‌های اسلامی به ویژه کشورهای خلیج فارس تاثیرگذار باشد و بتواند فضای منطقه‌ای را مدیریت کند.
صفایی بوشهری اظهار داشت: استان بوشهر به خود می‌بالد و افتخار می‌کند که میزبان بیستمین اجلاس سراسری نماز بود و امیدواریم بتوانیم اجلاسیه‌های آینده نیز با این اخلاص و دانش بنیانی، دین محوری و برنامه‌ریزی دقیق و نوآوری‌های جدید فرهنگی برگزار کند و در فضای استان و جغرافیای ملی و فراملی تاثیر ولایی داشته باشد.
وی تاکید کرد: این استان می‌رود تا با اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب استانی الگو در عرصه فرهنگی و عمرانی در سطح منطقه شود.
امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر افتخار می‌کند خاک، هوا، نگاه، حیات و مماتش و روند دینی و روند زندگی در آن اسلامی و بر مبنای مکتب محمد و آل محمد است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: برگزاری این اجلاس با عنوان نماز، مسجد و طراز اسلامی مقدری الهی است که نصیب این استان شده است.
وی خاطر نشان کرد: گستردگی اجلاس در قالب پیش اجلاس برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی، نشست‌های تخصصی و برگزاری پیش اجلاسیه‌های شهرستانی، توسعه کمیته علمی از بوشهر به تهران و قم اجلاس بیستم را با سایر اجلاسیه‌ها متفاوت کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول