اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

اجلاسیه نماز در کرمانشاه متبرک به تایید مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجلاسیه بیست و یکم نماز که اواسط شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، متبرک به تایید و صلاحدید ولی امر مسلمین است.

اجلاسیه نماز در کرمانشاه متبرک به تایید مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه جلسه هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه سراسری نماز پیش‌بینی شده برای 15 و 16 شهریور ماه، در محل معاونت سیاسی امنیتی استانداری تشکیل شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی به‌عنوان مسئول یکی از کمیته‌های اجلاسیه سراسری نماز گفت: اجلاسیه بیست و یکم نماز که در اوایل پاییز امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود، حسب امر و توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی و متبرک به تایید، حمایت و  صلاحدید ولی امر مسلمین است.

قبادی تاکید کرد: هر چند با تاخیر استان کرمانشاه به‌عنوان محل اجلاسیه نماز انتخاب شده است، اما حالا که این برگزاری مزین به توصیه و تایید مقام ولایت است؛ وظیفه مردم و مدیران استان سنگین‌تر می‌شود و تمام وقت و امکانات ممکن برای شکوهمندی اجلاسیه به خدمت گرفته می‌شود تا انشاءالله همان‌گونه که باشکوه‌ترین استقبال از رهبری ثبت و  ماندگار شد، منویات رهبر فرزانه انقلاب نیز تحسین‌برانگیز و باشکوه بی‌سابقه محقق شود.

وی بیان داشت: این اجلاسیه فرصتی برای توسعه هر چه بیشتر معارف اسلامی به‌ویژه رکن رکین و عمود خیمه دین اسلام است که امیدوارم نتیجه برگزاری آن، رضایت حضرت باری‌تعالی و بهره‌مندی عموم مسلمین باشد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول