اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خردادماه سال 91

شهرکرد میزبان اجلاسیه نماز می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اجلاسیه نماز و تجلیل از ایثارگران و خادمان نماز استان خردادماه سال 91 در شهرکرد برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان اجلاسیه نماز می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کریم سرافراز بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه نماز و تجلیل از ایثارگران و خادمان نماز دفاع مقدس در شهرکرد، اظهار داشت: اشاعه فرهنگ نورانی نماز و شهادت و نقش معنویت در جبهه‌های جنگ، رمز موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی می‌کند.

وی افزود: تجلیل از خادمان نماز در هشت سال دفاع مقدس از زوایای پنهان سال‌های حماسه و ایثار پرده بر می‌دارد.

سرافراز با بیان اینکه این اجلاسیه، گنجینه‌های معنوی جبهه‌ها را می‌گشاید و در معرض دید عموم قرار می‎دهد، گفت: اجلاسیه نماز و تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خادمان نماز در هشت سال دفاع مقدس، خردادماه سال آینده در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ادامه راه شهدا با حمایت همه جانبه از ولایت و انقلاب میسر می‌شود.

سرافراز، شرکت پرشور در پای صندوق‎های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح را در راستای استمرار راه شهدا و تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) برشمرد و گفت: نمایش اقتدار انقلاب اسلامی در ثمردهی موج بیداری اسلامی در منطقه بسیار موثر است.

وی گفت: کسب موفقیت در عرصه‏های مختلف به دست جوانان انقلاب، مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی، مایه دلگرمی برای ملت‌های مسلمان است و یاس و ناامیدی استکبار جهانی را به دنبال دارد.

سرافراز انتخابات را از مظاهر دین اسلام برشمرد و افزود: باید تلاش کرد تا فردی انتخاب شود که در پی پیاده کردن مظاهر اسلام در جامعه موفق عمل کند تا بدین ترتیب نظاممان را به عنوان یک نظام اسلامی نمونه، الگو و پیشرو به جهانیان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: فرد اصلح باید با داشتن اطلاعات بالا و کامل جریانات سیاسی جامعه خود و مواضع دشمن را به درستی بفهمد و بر اساس آن بتواند وضعیت آینده را به درستی پیش‌بینی و تشخیص دهد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول